donderdag 21 augustus 2014

Dag 4......


Vroeg opgestaan, ontbijt, vlug een douche...........
Deze ochtend proberen we weer een aanval op te wekken.
Om 7u30 hebben ze de electrode weer gecontroleerd en hebben
ze de vloeistof weer aangekoppeld.


Ik heb me dus weer geinstalleerd om me in stilte bezig te houden.
Vlug een blogje schrijven, oortjes in om tv te luisteren, stapeltjes 
lapjes van de Flow (patroon van Jeanneke) klaargelegd.....
Gisteren heb ik er al 2 rijen van aan elkaar genaaid.


Ik heb nog 3 rijen klaar geknipt liggen, dus ik weet wat doen!!!

En dan nog dit!!!


Fijne dag,

Martine




5 reacties:

Tinneshobbyworld zei

Hopelijk hebben ze weldra een oplossing gevonden zodat jullie deze nare periode snel kunnen vergeten.
Nog even doorbijten.
Lieve groetjes, Tinne

Ann zei

Een beetje laat maar toch nog een fijne verjaardag toegewenst (da's ook niet alles om dat in het ziekenhuis door te brengen).
Je project ziet er al goed uit! Ik zou huiverig zijn om aan al die rondingen te beginnen.
Veel succes met de tests!
Groetjes,
Ann

Unknown zei

Heel veel sterkte,gelukkig kan je wel een beetje handwerken.

10 zei

Hallo Martine;

je rijtjes zijn heel mooi geworden. Toen ik ze gisteren lang elkaar zag liggen vroeg ik me af of je kon toveren:) En ja, je kunt het!!! Lijkt me ingewikkeld om aan elkaar te zetten.
Nog even doorbijten en dan kunnen jullie terug naar huis!
Groetjes,
Martine

Sonja♥ zei

Ca ne doit vraiment pas être facile quand ils provoquent ainsi des choses... mais c'est pour une bonne cause!!!
Courage à vous deux, la semaine est presque terminée :)
Thibault a de la chance d'avoir une maman qui reste ainsi 24h/24 auprès de lui... mais j'en aurais fait de même avec mes princesses, je comprends trèèèèèès bien sa maman ;)