zondag 10 augustus 2014

Eventjes geleden......



Het is eventjes geleden dat ik nog iets schreef.
Sinds juni weet ik dat ik voor de 2de keer met een burn out
te kampen heb. Ik was alweer een aantal maanden heel vermoeid, dus het was niet echt een verrassing. Ik heb dan ook beslist om te stoppen met
de lessen van lintborduren. Een moeilijke beslissing, maar
ik moet momenteel luisteren naar mijn lichaam en geest.
Er zijn dagen dat het beter gaat, maar dan zijn er weer
dagen dat het helemaal niet gaat.
Daardoor is het ook eventjes geleden dat ik iets schreef,
maar Linda, ik beloof je dat de dagen dat het
me wel afgaat, dat ik een stukje zal schrijven!!!

Ondertussen probeer ik toch wat bezig te blijven.


Met deze mooie wolletjes ben ik een Tunisch
haakwerk bezig.


Daarvoor gebruik ik deze bovenstaande haaknaald.
Het was wel eventjes wennen, maar ik vind het wel leuk.


Hier kunnen jullie al een beetje zien.
Deze week zou ik ook graag verder werken aan mijn 
Gossip in the garden.
Een planning maak ik niet meer, want die verloopt
toch nooit zoals ik dat wil.

Nu ga ik proberen een beetje te strijken en daarna
las ik weer een rustpauze in.

Fijne zondag,
Martine


7 reacties:

Nanske zei

Hallo Martine,

Je deken word heel mooi.
Zelf heb ik het nog nooit gedaan en staat voor ooit op m'n lijstje.
Best is niets plannen en zien wat de dag brengt en wat een zin je hebt om wat te doen.
Met te zeggen ik moet nu dit en dan dat lukt het ook niet.
Luister naar jezelf en geef je tijd.
Alles komt wel weer terug en dan kun je er van genieten.
Groetjes...

Anoniem zei

Lieve Martine, het spijt me zo dat ik heb geschreven dat ik je blog zo miste. Als ik wist waarom, had ik het nooit gestuurd. Ik begrijp je volledig: de sociale media op zich zijn leuk maar brengen toch druk teweeg om telkens iets te posten. En als je je dan nog niet zo goed voelt, is dat zeker stresserend. Ik wens je veel beterschap toe maar vooral veel rust voor je lichaam en geest....Dikke x Linda Ps en nogmaals een welgemeende Sorry!!!

Unknown zei

Wens je veel beterschap toe .
En vooral leren luisteren naar je lichaam .

Je deken is heel mooi aan het worden .

quiltingmieke zei

piep

meid, luister naar je lichaam , elke dag
en verstandige beslissing om gas terug te nemen.
rusten en ontspannen is de boodschap

knuf mieke

joke leijenaar zei

Beterschap en sterkte gewenst en neem vooral de tijd ,want er is eenspreekwoord" ziektes komen te paard en keren te voet.

10 zei

Hallo Martine,

fijn terug iets van je te horen!
Wat een speciale haaknaald... nooit gezien. Maar je deken is wel prachtig... zo'n mooie kleuren.
Luisteren naar je lichaam... het is vaak gemakkelijker gezegd dan gedaan maar toch maar blijven proberen... heb er ook ervaring mee... rust maar lekker uit en geniet van de kleine dingen van het leven. Groetjes, Martine

obat aborsi zei

Thank you so much for picking my card as one your winners from the teddies challenge, it is such an honour.
Thank you for all your hard work in making the challenge so successful, it's a shame that the challenge is ending but I can totally understand your reasons and wish you all the best.
Sue xx