zaterdag 16 augustus 2014

Clean house !!!!


Container voor de deur, werkkledij aan........
Tja, we gaan de badkamer renoveren en daarom heeft
DH een container laten komen. Nu zullen jullie vast denken,
wauw zo'n grote container voor de afbraak van een 
badkamer!!!! Dat moet een enorme badkamer zijn!!!
Nee hoor, ze is maar 1m78 op 2m27.
Maar dit is de gelegenheid om eens goed te rommelen
en veel spullen weg te doen.
Moeilijk voor mij want ik heb de neiging om veel
bij te houden.



Ik voel me nu net zoals in die programma's van
Clean house of Mijn leven in puin.
Mijn zonen hadden het ook al gezegd.
Zij helpen namelijk om alles in de container te gooien.
Ik sorteer en delegeer, maar het is best vermoeiend.


Deze spreuk kan je niet blijven gebruiken ;-)
Nu probeer ik mijn verstand op nul te zetten en zoveel
mogelijk weg te gooien, want anders komt mijn schoonzus
helpen, haar handen jeuken namelijk al en ze zou graag
haar gang eens gaan, maar ik vrees dat ik dan niet veel 
meer over zal houden.
Aan de andere kant is dat misschien wel wat ik nodig heb.
Voorlopig probeer ik het maar flink zelf te doen. 
Toch bedankt, Ann ;-)
Nu ga ik maar vlug aan de slag, dan kan ik straks
nog een beetje verder werken aan mijn Tunisch haakwerk,
dat telkens dat ik denk dat ik 90 cm heb, krimpt en
ik nog enkele rijen moet haken.
Straks nog 3 rijen en dan stop ik ermee 90 cm of niet,
het is goed geweest!!!!
Ik wil verder werken aan mijn Gossip in the Garden!!!

Fijne dag!!!!
Martine


4 reacties:

Unknown zei

Oeps dat word lastig als je veel moet wegdoen .En soms zou je het graag houden hé maar ja teveel is teveel .
Succes ermee.

10 zei

Hallo Martine,

veel succes met opruimen! Je zult merken dat het deugd kan doen! Veel dingen mis je naderhand zelfs helemaal niet. En dan kun je binnenkort heerlijk genieten van een "clean house" en een hele mooie badkamer!
Groetjes, Martine

quiltingmieke zei

piep, hey mied, woeps grote werken en vermoeiend, idd alleen delegeren...en op tijd rusten hoor,
en weggooien.....mmmm...niet makkelijk knuf

Tinneshobbyworld zei

Heel toevallig ontdekt maar een hele leuke oprechte blog die ik met veel plezier lees. Je hebt er een volger bij.Groetjes, Tinne