vrijdag 22 augustus 2014

Dag 5.......


Gisteren hebben ze niets kunnen registreren, dus laat gaan 
slapen was de boodschap.
We zijn gaan slapen om 2u30 en het werd een zware
nacht.
Vandaag proberen ze of ze overdag nog een registratie kunnen
doen, zodat hij nog eens onder de SPECT-scan kan.
Lukt het niet, dan is het niet erg.
Blijkbaar mogen we pas morgen naar huis, maar ik ga
vragen of we vanavond al mogen.
We zijn het namelijk allebei beu!!!

Gisteren hoorde ik rumoer buiten en wat bleek.....
Ze deden hier mee aan de ice bucket challenge tegen ALS.
Ik kon het een beetje filmen vanop de 5de verdieping.


Ik heb nog verder gewerkt aan mijn Flow. 


De 4de rij staat ook in elkaar, maar ik moet eerst 2 lapjes
veranderen en dan kan ik deze rij er ook aannaaien.
Daarna mag ik bij tekenen en knippen.
Ik hou me dus weer in stilte bezig!!!

Fijne dag,
Martine




2 reacties:

quiltingmieke zei

piep voor jullie beide een dikke knuffel....mieke

10 zei

Hallo Martine,

ik duim voor jullie dat jullie vanavond al terug naar huis mogen.
Je flow wordt heel mooi!
Groetjes,

Martine