maandag 16 oktober 2017

Building houses from scraps!!!!


Vijf jaar geleden werden er wereldwijd veel
mensen door aangestoken!!!
Building houses from scraps!!!

Eindelijk is hij af!!!!

Mijn huisjesquilt....begonnen op 1 januari 2012,
gisteren het laatste huisje gebouwt en
vandaag op 16 oktober 2017 de laatste rij
eraan genaaid.
Het werd dus een vijfjarenplan!!!
Maar ondertussen hebben mijn handen nog andere
dingen geproduceerd...

Dit zijn enkel van de laatste huisjes....











En dit was het allerlaatste!!!!


En dan vanmiddag een foto gemaakt van 
de quilt!!!



Nu ben ik nog aan't twijfelen of ik er nog een rand
zou rond zetten....
Wat denken jullie???

Ik vond het heel leuk om de huisjes te maken!!!
Misschien maak ik nog wel een kussen of 
een miniquiltje....
Ik heb nog een beetje stof over...

Grtjs,
Martine 




17 reacties:

Carine Remmery zei

Prachtig Martine, zo zie je maar de aanhouder wint. Je hebt volgehouden. Ik zou er een boord aanzetten. Veel succes met het quilten!

Carine Remmery zei

Vergeet mijn naam groetjes Carine

BezigeBijMirjam zei

WoW Martine! Heel leuk geworden. Hoeveel huisjes zijn het? Ik zou denk ik een niet te brede rustige rand/boord erom heen doen. Groetjes.

Chookyblue...... zei

Love the houses it looks great......

Supergoof zei

Al die huisjes zijn zo lief en schattig!!
Gaaf!!!
:o)

Wilma Kuin zei

Al die huisjes!! Zo lief!
😀

katrien zei

Wat is ie mooi.

Martine zei

Mooi, ik ben niet verder gekomen dan een klein quiltje van 20 huisjes.

Ineke zei

Heel erg mooi geworden.

Annie Kingma zei

Mooi de huisjes, ik heb ze ook gemaakt.
Kerk in het midden, en een bies voor afwerken
Groetnis Annie

wilma oud zei

Wat goed van jou dat je volgehouden hebt. Ik weet nog goed dat de rage begon. Is dat alweer 5 jaar geleden......wat vliegt de tijd! Ik vind je huisjes en de hele quilt erg mooi. Persoonlijk zou ik er een bies omheen doen. De aandacht moet naar de huisjes gaan en je moet niet afgeleid worden door een rand. Maar lekker doen wat jij mooi vindt. Groetjes Wilma

Elizabeth zei

Oh..., wat heb je er veel gemaakt! Ik vind die huisjes nog steeds superleuk, maar ik loop vaak achter op de rages :)
Ik zou een brede effen rand om de huisjes maken; geeft rust en evenwicht...

Groetjes, Elizabeth

Unknown zei

Geweldig Martine! Wat is ie mooi geworden! Ik zou er een mooi (rood) biesje rond doen maar je doet gewoon wat je zelf het mooiste vindt! Veel succes! Groetjes, Martine

Sonja♥ zei

C'est tellement énorme!!!! Bravo :)
J'ai tout ce qu'il faut pour les faire mais... "un jour...."
Je pense que je mettrais un bord, oui, et peut-être même de couleur rouge comme les petits carrés!
kiss kiss

Ann verstreken zei

Proficiat Martinneke!!! SUPER!
Zet er maar een mooie boord rond!
Groetjes,
Ann
X

Frederika zei

Geweldig geworden hoor. Mooi en kleurig

Sabine.v zei

Heel heel leuk. Proficiat hoor.