dinsdag 19 augustus 2014

Dag 2....


Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties,
op mijn blog, via facebook en via mail.

Gisteren werd er beslist om de medicatie van Thibault
te halveren, zodat ze een epilepsie-aanval kunnen
uitlokken. Dit is nodig, want dan kunnen ze hem een speciale
vloeistof inspuiten tijdens een aanval.
Ik ging dus met een ongemakkelijk gevoel slapen.
Hij had 1 klein aanvalletje, maar verder sliep hij goed.
Deze morgen na het ontbijt had ik mij helemaal geinstalleerd
om mij in stilte bezig te houden terwijl Thibault
terug ging slapen.


Tijdschriften klaargelegd, bij de Dag Allemaal kregen we nog
loombandjes.
Van mijn Gossip in the Garden komt niets, want geen
freezerpaper en strijkijzer bij :-(
Gelukkig had ik nog een patroontje van Jeanneke bij
en nog mooie stofjes, dus gisteren al getekend en geknipt.
Oortjes in om tv te kijken, foto's genomen, pc klaar
om te bloggen, ondertussen was Thibault al in slaap
gevallen en toen kreeg hij een aanval.....
Verpleging gebeld om de inspuiting te geven, alles
werd snel gedaan en daarna komt Thibault terug op zijn
positieven. Hij moest wakker blijven en werd vlug naar beneden
gebracht om onder de scanner te gaan.
Alles is heel goed gelukt en daarom krijgen we morgen een 
rustdag, overmorgen moeten we dan weer hetzelfde doen.
Ondertussen hebben we lekker gegeten, want deze ziekenhuiskost
is echt lekker!!!
Vanmiddag rusten we weer uit en vanavond moeten we weer
heel laat gaan slapen, want de inspuitingen en scanner kunnen
enkel overdag.

Nu ga ik nog een beetje verder tekenen en knippen, daarna
kan ik beginnen naaien.

Fijne dag,
Martine



5 reacties:

quiltingmieke zei

piep
veel succes met Thibault meid, knuf mieke

10 zei

Hallo Martine,

hopelijk duurt de dag niet te lang voor jullie! Gelukkig morgen rustdag...
Ik denk aan jullie!
Groetjes,
Martine

Anoniem zei

Dit is allemaal toch wel stresserend he.... Probeer ook goed te rusten tussendoor, beloofd? Sneu van het strijkijzer en freezerpaper. Als je in Antwerpen was, kwam ik mijn ministrijkijzer brengen!!! 😊 Xlinda

Carine Remmery zei

Veel succes, de wetenschap staat ver. En kunnen ze je zoon een comfortabeler leven geven met minder zorgen door aangepaste medicatie. Gelukkig heeft hij daar een supermama bij zich! Groetjes Carine

10 zei

Hallo Martine,

ik wens je een hele fijne verjaardag vandaag! Gelukkig is het vandaag rustdag en kun je er hopelijk fijn van genieten.
Groetjes,

Martine