dinsdag 1 september 2015

500ste blogje!!!


Dit is alweer mijn 500ste blogje!!!
Graag had ik een give-away gedaan, jammer genoeg moet
ik dat eventjes uitstellen.
Maar dat maak ik binnenkort wel goed!!!
Momenteel verblijf ik met mijn jongste zoon, Thibault
in het ziekenhuis.

Sinds vorig jaar laten we uitzoeken of hij in aanmerking
komt voor epilepsiechirurgie.
Vrijdag hebben ze electroden in zijn hoofd ingebracht
om een dieper EEG te kunnen maken.
De bedoeling is dan dat hij aanvalletjes doet en ze alles
goed kunnen registreren. 
Zo krijgt men een heel duidelijk beeld waar de epilepsie
juist begint en kan men zien of hij geopereerd
kan worden of niet.
Vrijdag heeft hij al 4 aanvalletjes gehad en sinds
gisteren is de medicatie gehalveerd zodat hij nog
aanvalletjes kan doen. Ze zouden er graag nog
enkele registreren.
Normaalgezien worden volgende week dinsdag de
electroden weer verwijderd, maar we hopen dat het sneller
kan.
Ik blijf ook heel de tijd bij hem, dus moet ik mij een beetje
bezig houden hè!!!
In april was ik aan een Lalylala beginnen haken, maar
die ging daarna aan de kant.
Thibault wou dat ik hem afmaakte, want hij had hem uitgekozen.
Het was namelijk Draak, Dirk. (DH heet Dirk) ;-)
Dus heb ik hem maar afgemaakt!!!


Alleen zijn sjaaltje ontbreekt nog.
Ondertussen ben ook met iets nieuws begonnen.


Dus ook al wat steekjes gezet, binnenkort kunnen
jullie zien wat het wordt.

En ja, wat neem je mee als je bijna 2 weken met
je zoon in een ziekenhuis zit???


Wol, ooit gekocht om er eens iets mee te haken....


Een tas met stofjes en materiaal....


En nog tasjes met naaigerief!!!!

Ook heb ik de E-reader bij....ik lees momenteel


Ik weet niet wat ik er van moeten vinden, maar tot hier toe vind 
ik het niet zo een goed boek.
Misschien wordt het beter???
En anders staan er nog een dikke 2000 boeken op 
mijn E-reader, dus keuze genoeg ;-)

En dan hebben we nog Netflix!!!
Ik ben momenteel de serie "Orange is the new black"
aan 't kijken.


Geweldig!!!
V*E*R*S*L*A*V*E*N*D!!!!!

Dus alhoewel Thibault veel slaapt.....verveel ik me niet!!!

Fijne dag,
Martine 












14 reacties:

quiltingmieke zei

piep

500stuks, geweldig, proficiat meid,
ik blijf je volgen

Je bent lekker bezig daar in het ZH , maar je bent een geweldige steun en toeverlaat voor je zoon,
en dat is zo belangrijk

knuf

Flickenstichlerin zei

Dear Martine,
best wishes for your youngest son's recovery. Surgery is super excausting when epilepsy is an issue.
Love your little dragon, it is just too cute.
Are you making a Gardens of A King block?.....pppst, won't tell anybody.
Last but not least, congratulations on your 500th blog post, a lot of them I have read and learned so much from you.
Greetings,
Sylvia

10 zei

Hallo Martine,

ik wens jullie het allerbeste daar met zijn tweetjes in het ziekenhuis! Ik duim dat alles goed verloopt! Een leuk draakje heb je gemaakt voor Thibault... hij heeft een goede smaak:) Nog veel succes met alles wat je doet in het ziekenhuis terwijl je Thibault gezelschap houdt! Groetjes, Martine

Anoniem zei

Die draak is wel erg mooi geworden. Ik ben helemaal verliefd op deze lalay popjes, maar ik kan niet haken, dus.... Gelukkig heb je nog genoeg andere bezigheden bij je en Tibeau ligt er goed bij zo. Wat lijkt die toch op jou. Heel veel sterkte jullie. Groetjes Wilma

Anoniem zei

Orange is the new black heb ik ook geprobeerd, één aflevering. Misschien probeer ik nog wel eens een aflevering �� Het boek dat je las,krijgt goede kritieken. Volhouden dus he! Ik vind jullie allebei heel erg moedig en ik stuur jullie een dikke X Veel liefs, Linda

Ann zei

Succes voor je zoon toegewenst Martine!
Die Laly amigurumi zijn superleuk ... zou er ook wel n's eentje willen maken maar ben nog wat huiverig om er aan te beginnen.
Jij verveelt je zeker niet in het ziekenhuis!
Groetjes,
Ann

Frederika zei

Succes voor je zoon. Hopelijk kont er een goed antwoord voor hem uit.
Je draakje is prachtig geworden.
Groetjes Frederika

Lida zei

Gefeliciteerd met je 500e! En ik ben blij dat alles goed gaat met Thibault en nu hopen dat hij inderdaad geholpen kan worden~! Je hebt inderdaad een flinke lading meegenomen, maar zelf vind ik lezen dan toch het fijnste (je maakt geen rommel!) Sterkte allebei, groetjes
Lida

Judith zei

Twee weken! Dat is een hele tijd, fijn dat je al die tijd ook gewoon lekker bij je kind blijven kunt. Ik snap heel goed dat het draakje af MOEST! Wat een enige knuffel. Lekkere boeken, handwerken en netflix...... En een lief kind! En die give away, nix belangrijk toch. Heel veel succes samen en ik hoop voor jullie dat hij geopereerd kan worden.

Ann verstreken zei

Hé Martinneke,
Heel veel succes voor Thybault, hopelijk krijgen jullie na al die testen toch goed nieuws ivm de operatie.
Wat ben je daar weer mooie dingen aan het maken! Super!!!
Zo lief dat jullie mij kwamen bezoeken in "De Koffieklets". Het had mij goed gedaan.
Groetjes,
Ann
X

Chookyblue...... zei

I do wish your son all the best and I hope they can operate to stop the epilipsy

HUGE congrats on 500 posts to your blog.......I look forward to the next 500 posts............

Sonja zei

Yes via mon smart phone je peux te laisser un com;)
Courage à Thibault!!! Et à toi qui doit vivre tout ça... Je croise les doigts qu'il puisse ensuite être opéré!
Concernant le livre, ma collègue m'a prêtée le même (pas encore commencé, je lis si peu..) mais j'ai quand même laisse tomber tous me ouvrages durant mes congés pour lire "i am pilgrim"!!!!!! Un must-read!!!! Et bien sur j'ai également dévoré tous les "orange is new black"��

Vlijtige Handjes zei

Gefeliciteerd met je blog en heel veel succes voor je zoon. Nu maar duimen dat er iets goeds uit komt op welke manier dan ook.
Groetjes Anita

Annelein zei

Wat een kanjer van een zoon heb je!!! Ik hoop dat het allemaal niet te heftig voor hem is en hij inderdaad al weer snel naar huis mag.

En jij natuurlijk gefeliciteerd met je 500ste!!!

Lieve groet,
Willeke