zaterdag 6 oktober 2012

Zaterdag

Vanmorgen lag er iemand naast mij op bed te wachten 
om op te staan.
Natuurlijk..........Arthur!!! Hij is al goed gegroeid en volgt
mij overal. Hij is echt een schatje, alhoewel Cannelle en
Casimir daar waarschijnlijk anders over denken.
Ik ben dan maar opgestaan om 7u15 want ik heb nog veel
te doen vandaag. Mijn oudste zoon Maxime werd 20 jaar
op 27 september en morgen komt de familie om zijn
verjaardag te vieren.
Dit was 20 jaar geleden............wat gaat de tijd toch snel!!!
Morgen zijn we dus met 21 personen en dat vraagt wat 
voorbereiding. Eerst zorgen dat alles is opgeruimd en gepoetst.
Dan soep maken, gehaktballetjes bakken of toch maar vleesbrood,
daar ben ik nog niet helemaal uit. Quiches maken op verzoek van
neefje Glenn, chocoladecake op verzoek van velen, dan nog
maar een appelcake ook. Ik kan dan misschien ook al de scampi's
al met gerookt spek op de spiesjes doen, gemakkelijk voor morgen.
De kriekjes mag ik ook niet vergeten, voor bij het vleesbrood.
De ruiten van de veranda wou ik ook nog kuisen, maar vermits het
een hondenweer is, zal dat niet voor vandaag zijn, misschien vlug
morgenvroeg???? Ondertussen mag ik de was niet vergeten en de
strijk want daar is morgen geen tijd voor. Gelukkig moet ik geen
hele menu koken morgen. Het zullen broodjes zijn met beleg en 
verschillende kazen, dat is iets gemakkelijker als je met 21 bent.
En deze middag moeten we om 14u45 op een huwelijksreceptie zijn!!!
Zou het me allemaal lukken????
Ik kan natuurlijk na de receptie nog verder doen, maar ik zou liefst
zoveel mogelijk ervoor gedaan krijgen, dan kan ik vanavond nog 
eventjes een naald in mijn handen nemen.
Ik zal jullie één van de dagen laten zijn waar ik de laatste dagen
mee bezig was.
Dan nog even dit, in onze Dolle dinsdag groep zit Ann. Zij bakt
altijd lekkere dingen en verwend ons altijd. Ann heeft ook een
blog, maar kreeg enkele dingen niet zoals ze wou en had schrik
dat ze daardoor geen volgers bij kreeg. Ik heb voor haar enkele
dingen veranderd en nu is haar blog in orde. Ze hoopt nu wat 
meer mensen te bereiken, want ze had de indruk dat ze alleen
voor zichzelf aan't bloggen was. Ga gerust eens een kijkje nemen
op haar blog Anns Home Sweet Home Dit gaat ze leuk vinden!!!
Ondertussen wordt het hier donker en valt de regen in bakken uit
de lucht.
Zo mijn pauze is om, ik ga weer aan de slag!!!!

                           Groetjes,
                              Martine
                                                 

5 reacties:

Judith zei

Hi Martine, nou dan hoop ik maar dat je lekker hebt kunnen slapen! Van harte gefeliciteerd met jullie Maxime. (onze dochter heet ook zo!) Alweer 20 wow, geniet van je weekend, geniet van alle voorbereidingen.

quiltingmieke zei

piep, laat die handjes wapperen, en tuurlijk krijg jij dat klaar , geniet vd juwelijksreceptie,,oei die hebben ook geen geljk met het weer.....en morgen met het feest, happy birthday to your son

geneiuwd nr je nieuwe creatie

knuf mieke

Anoniem zei

He Martine, ik wil best wel berichtjes schrijven naar An maar zeg haar dan aub dat ze 'anoniem' toevoegt! En ook ineens aan Kristel :)Lieve groet, Linda

Anoniem zei

Lieve Martine, ik ben wel wat ouder dan jij, maar wanneer ik lees wat jij allemaal op een dag doet, heb ik grote bewondering voor je en ik hoop dat je het zo nog lang volhoudt. Groetjes Wilma en nog proficiat met de oudste!!!

Ann verstreken zei

OOOOOH Martinneke!!!
Hoe kan ik je bedanken!
Al zoveel nieuwe volgertjes op mijn blog! Welkom iedereen!!!
Groetjes,
Ann
X