zaterdag 27 oktober 2012

Mosseltransport

Wie Martine (niet ik) kent, kent haar verhalen over
haar kikkertje, haar slak, en haar mossel.........die
in haar aquarium wonen. Ik ben zeker nog één of 
ander beestje vergeten dat er ook in woont.
We hebben ons daar al een breuk om gelachen, maar
deze zomer op één van de vrij ateliers zei Ann dat
zij ook wel zo'n mossel wou voor in haar aquarium.
Vandaag was het dan zover Martine liet ons weten
dat ze wat later was want ze moest voorzichtig
rijden met haar mosseltransport. Wij waren al
grapjes aan't maken dat de pot al klaar stond.
En toen kwam ze binnen met haar mosseltransport.



Ik heb er natuurlijk foto's van genomen, want anders
geloven jullie mij misschien niet!!!!
Omdat Ann niet voor sluitingstijd kon komen, hebben we
het mosseltransport goed ingepakt in een doosje. We
hopen dat ze het overleefd hebben, want het was wel 
koud vandaag.
Vanavond ga ik nog wat verder werken aan het Kerstquiltje.
Lekker voor de buis!!!

                                Groetjes,
                                  Martine

5 reacties:

hobbyshop fugeltsje zei

Ha ha daar heb ik nog nooit van gehoord. Mosselen in een aquarium geweldig. Wat geef je die dan te eten?
Veel plezier met je kerst quilt.
Fijne zondag.
Gr. Miranda

Ann verstreken zei

Hihihi ! Jaja, de mosseltjes zijn goed aangekomen hoor! En mooi dat ze zijn! Wat een geluk dat jullie ze dan toch niet hebben opgegeten.
Groetjes,
Ann
X

Anoniem zei

lol,funny.xx

quiltingmieke zei

piep

hihi grappig, mar geloof je, want onze jogste dochter heeft visjes en garnalen in haar aquarium

En als ze dan reis is, en dat aquariumkemoet onderhouden worden,moet ik altijdoppassen dat ik geen garnaal wegspoel...

geniet van je zondag

knuf mieke

zohra zei

dit had ik ook nog nooit gezien, super
Liefs Zohra