donderdag 18 oktober 2012

Frederieke

Als ik het heb over Frederieke dan zullen de meeste onder
jullie wel weten over wat ik het heb. Juist......Frederieke
is 1 van de mini quiltjes van Jeanneke .



Ik ben er ook aan begonnen. Ik wou eerst ook een lief 
bloemenstofje in het midden zetten, maar ik heb voor een
meer countryachtig stofje gekozen. Ik ga er nog wel iets 
op borduren. Wat???? Dat weet ik nog niet. Ik zal maar 
eens eerst kijken dat ik het helemaal af krijg.
Ik vindt het wel leuk om tussendoor te doen. Ik zorg dat ik 
er een deel gekleefd en gesorteerd heb en dan heb ik het 
maar vast te nemen en ik kan ze in elkaar naaien.
Ik moet ook dringend weer aan de slag met mijn huisjes.
Eind volgende week wil ik ook mijn give-away bekend maken,
hou het in de gaten als je wil deelnemen!!!


                               Groetjes,
                                    Martine

4 reacties:

Lida zei

Ziet er leuk uit, ben benieuwd naar hoe jij het gaat maken, groetjes
Lida

Ann verstreken zei

Ja dat is wel een lief quiltje. Zo een mini is misschien wel iets voor mij.
Maar die give away maakt mij wel heel nieuwsgierig!
Groetjes,
Ann
X

Nicky zei

lief hoor, ben benieuwd
fijn weekend, vero

MARINA zei

Heel mooi
De groetjes vanuit Blankenberge
Veel sterkte aan Cristel met haar zieke papa
Marina