zondag 21 oktober 2012

Zondag

Deze week moest er iemand in de winkel lachen omdat 
we al over Kerst bezig waren. Maar ja, wij lopen altijd
voor op de seizoenen hè!!! In de zomer beginnen we al
te bedenken wat we voor Kerst kunnen maken.
Toen ik dinsdag een gehaakte kerstboom moest versieren
met rood - witte hartjes en dit niet mooi vond kwam ik
op een ander idee. We hebben al een hele tijd rode en
witte vilten letters liggen, maar nog geen tijd gehad om
er iets mee te doen, dus kreeg ik een idee. Toen Kristel
terug binnen kwam en het zag vond ze het een goed idee
en hebben we nog een beetje verder gefantaseerd en
zijn tot een mooi idee gekomen. Dus vandaag heb ik een
rustige zondag en ben al maar aan de slag gegaan.
Het wordt weer iets mooi, al zeg ik het zelf.
Ik hoop het snel af te hebben, want ik moet ook nog aan
de slag voor mijn give-away!!!!


Nu ga ik vlug verder doen, anders geraakt het niet af!!!

                              Fijne zondag!!!!
                                  Martine

5 reacties:

Anoniem zei

looks interesting Martine,enjoy your day.xx

Annie Kingma zei

Word mooi zo te zien.
Groetnis Annie

Mascha zei

De combintaie van stof en vilt beloofd al wat.
Groetjes, Mascha

Atelier Ullizee zei

Ik ben benieuwd...

Anoniem zei

Thаnk уou for the auѕpiсiouѕ wгiteup.

It іn fact wаѕ a аmusemеnt аccount it.
Lοok advanceԁ to fаr аdded agreeablе from
you! By the wаy, hοw can we communіcate?
Also see my page - how to ex girlfriend back from another man