zaterdag 13 oktober 2012

Weekend!!!!!!

Donderdag ging ik dus met Maxime naar de orthopedist.
Hij sleepte de laatste tijd weer heel hard met zijn voet
en mankte daardoor erg. Hij stond daardoor ook altijd 
met een gebogen knie. Nu heeft hij een nieuw orthese
gekregen, een TOE OFF. Hij loopt zonder te manken en 
kan niet meer met een gebogen knie staan. Op school
kreeg hij ook al de opmerking dat hij niet meer mankt.
Hij kan ook beter fietsen. Gewoonweg een fantastisch
hulpmiddel!!!
Toch wel prachtig dat zulke hulpmiddelen bestaan.
Arthur, onze klein kater, heeft iets nieuws ondekt......
Wat zou dit zijn????? Kan ik ervan drinken????
Dit weekend wil ik proberen........ik zeg wel proberen mijn top
van mijn Some Kind of Wonderful quilt in elkaar te zetten.
Misschien gaat de machine eraan  te pas komen, we zullen
wel zien.
Nu ga ik vlug mijn spulletjes nemen en vertrekken richting
Atelier Salgarollo voor de les van de applicatie groep, die 
ondertussen is omgedoopt naar een les waarin we vanalles
doen.

                              Groetjes,
                                  Martine

3 reacties:

Atelier Ullizee zei

Fijn weekend!

Chookyblue...... zei

it is good news he is not limping now.........hope you get to work on your SAL quilt.......

Ann verstreken zei

Ja gelukkig dat er zulke oplossingen bestaan!
En zo gaat dat dikwijls bij Salgarollo. Als je er komt krijg je gewoon zin om alles te doen, het is allemaal zo mooi dat je zonder het zelf te beseffen weer iets nieuws hebt gezien waar je aan wilt beginnen!
Groetjes,
Ann
X