maandag 8 oktober 2012

Wat een weekend!!!!

Ik heb een druk weekend achter de rug, maar ik heb er
van genoten!!!! Zoals ik vorige keer al schreef, hadden
we een feestje voor Maxime zijn 20ste verjaardag.
Ik had een heleboel voor te bereiden en heb alles, behalve
de strijk, gedaan gekregen voor iedereen arriveerde.
Het was heel gezellig en volgens mij was iedereen tevreden.

De jeugd had zich ook goed geïnstalleerd zodat ze konden
gamen.
Arthur had nog nooit zoveel volk over de vloer gezien, maar
genoot van de aandacht. Daarna lag hij lekker te slapen, wat
wil je na zo'n drukke dag.


Zaterdag vertelde ik ook over Ann . Ik had voor haar een 
aantal dingen veranderd op haar blog. Je kan ondertussen
ook anoniem op haar blog reageren. Ze vond het ook
spijtig dat ze maar 10 volgers had en had het gevoel dat 
ze alleen maar voor zichzelf schreef. Dat begreep ik wel.
Ik weet wel van veel mensen dat ze mijn blog lezen, maar
het is toch wel fijn als lezers af en toe een reactie achterlaten.
Want het is leuk om op je blog te schijven, maar als je er
reactie op krijgt dan is dit nog vele leuker!!!
Ben je nog geen volger, wordt dan volger, dit is voor ons,
bloggers ook altijd fijn. De laatste week heb ik ook weer
aan aantal volgers bij gekregen, die ik ook weer graag verwelkom.
Ann is intussen van 10 volgers naar 23 volgers gegaan!!!!
En dit op 2 dagen tijd!!!! Fantastisch toch, bedankt iedereen
om eventjes een kijkje te gaan nemen. Zaterdagavond belde
ik haar om te zeggen dat ze een kijkje moest nemen op haar
blog. Ze was toen net op weg naar een etentje en moest
wachten tot ze weer terug thuis was. Om 22 uur stuurde ze
een berichtje om te zeggen dat als haar tafelgenoten nog iets
zouden bestellen om te drinken, ze te voet naar huis vertrok,
want ze zat op hete kolen om te zien wat er aan de hand was
op haar blog. Ik heb hier zitten lachen en genieten voor haar
en met haar!!! Iets voor 23 uur stuurde ze een berichtje om
mij te bedanken, ze was dolgelukkig.
Vandaag is het me-time, ik ga wat rusten en neem sevens
een naald in mijn hand en ga aan de slag.
Iedereen een fijne dag gewenst.

                                  Groetjes,
                                     Martine

4 reacties:

Anoniem zei

Martine i am so pleased for your friend and i hope she continues to blog,happy birthday Maxime.xx

quiltingmieke zei

piep en blij dat je weekend zo geslaagd was
fijn voor je vriendin, en ik ben eentje vn hen , hihi

knuf mieke

Atelier Ullizee zei

Leuk, leuk!
En ik heb je huisjes zien hangen...

Ann verstreken zei

En of ik gelukkig ben! Ik geniet nog volop met volle teugen! En allemaal te danken aan jou! Ben juist weer naar mijn blogje aan't kijken en zie dat ik weer 2 volgers bij heb gekregen. Zalig is dat toch. Fijn om nu ook bij deze mensen eens op hun blog te kijken en zeker volger te worden want ze zijn allemaal leuk.
Groetjes,
Ann
X
TIP : Schrijf een boek "Feestjes bouwen". Want daar ben je een krak in!