zaterdag 31 december 2011

Nieuwjaarswensen!!!


Het jaar is weer voorbij gevlogen. Het was een jaar waarin
ik voor de zoveelste keer leerde dat men zich in mensen kan
vergissen, zowel negatief als positief. De negatieve vergeten
we en ik ga verder met de positieve!!! Vorige week kreeg ik
nog een mailtje van iemand die me zei dat ze het zo fijn vind
om mijn blog te lezen en dat het haar de moed geeft om verder
te doen met hetgene waar ze mee bezig is. Dan was er nog
iemand die me zei dat ze blij was dat ze niet geluisterd heeft 
naar roddels die men over mij vertelde en dat ze blij was haar
eigen mening te vormen en te ontdekken dat ik niet was zoals 
men zei. Ik ben blij dat ik ondanks alles dit jaar veel mooie
vriendschappen heb kunnen opbouwen. Ik ben blij dat mijn 
SSCS-partner, Leanne , graag in contact wil blijven zodat we 
vanalles kunnen uitwisselen van Australië naar België en terug.
Het was ook heel leuk kennis te maken met Sue Daley en 
Lynette Anderson. Die ik hopelijk in 2012 terug zal zien.
Momenteel heb ik 55 volgers en dit alles op een dik jaar tijd.
Meer moet een mens toch niet hebben!!!!
Ik hoop voor het volgend jaar wat meer tijd te hebben om mijn
ideetjes uit te werken. Er zit veel in mijn hoofd klaar, maar soms
is het moeilijk om mij te organiseren om alles er fatsoenlijk
uit te krijgen. Ik kan soms heel chaotisch zijn.
Momenteel brei ik elke dag een stukje aan de sjaal voor Alexis, 
ik haak bloemetjes voor mijn sjaaltje en ik ben nog met iets
bezig voor de les lintborduren.
Van het sjaaltje kan ik jullie al iets laten zien.





Ik gebruik Rowan Fine tweed in verschillende kleurtjes.
Het resultaat hoop ik jullie binnen enkele dagen te laten zien.
Ik tel nu af naar februari, dan ga ik 2 dagen naar Parijs in 
goed gezelschap. De eerste dag gaan we wat creatief shoppen 
en de 2de dag gaan we naar L'aiguille en fête. Ik kijk er al naar
uit om nieuwe dingen te zien, vooral van Cécile Franconie
Verder wens ik iedereen het beste voor 2012, een jaar waarin
jullie wensen mogen uitkomen, vol inspiratie en veel creativiteit.
Vooral een goede gezondheid en de kans om te doen waar je zin
in hebt en mooie dingen te maken.
Met deze wensen sluit ik mijn laatste berichtje voor dit jaar af.
  
                                  Groetjes,
                                     Martine

5 reacties:

katrien zei

Ook voor jou een heel fijn 2012 toegewenst.

Helen zei

Best wishes to you Martine and I hope 2012 will be a good year for you.

Helen

Margreet zei

Jij ook een gezellige jaarwisseling en de beste wensen voor 2012 !! Leuke Home Sweet Home bak heb je zeg!

Veerke Pluim zei

Lieve Martine, van ons ook de allerbeste wensen!
Wat ziet dat sjaaltje er schattig uit! Niet aan Fien laten zien hé! ;-)

Ann verstreken zei

Ach wat kan het leven toch mooi zijn als we ons nog gelukkig kunnen voelen met de gewone en simpele dingen. En wat hebben we toch een zalige hobby hé !!!
Voor jou en je familie ook een heel gelukkig, gezond en creatief nieuw jaar Martine !!!!
Ann
X X X