vrijdag 23 december 2011

Kerstwensen


Graag wil ik iedereen die mijn blog bezoekt bedanken. Het is altijd 
fijn om te weten dat er mensen zijn met dezelfde interesses en die
het fijn vinden om te lezen waar ik mee bezig ben.
Graag wens ik iedereen een leuk en gezellig Kerstfeest!!!!
Ik krijg morgenavond de schoonfamilie over de vloer.
Gisterenavond heb ik al 5 konijnen klaar gemaakt en de soep is ook 
al klaar. Vandaag nog een laatste poetsbeurt en de laatste 
cadeautjes. Nog een beetje strijk en daarna doe ik niets meer..
De sjaal voor Alexis krijg ik niet af, dus die ga ik nu snel inpakken.
Hij zal wel raar opkijken als hij een stukje sjaal, breinaalden en
wol krijgt........hahaha. Ik zie het al voor me.
Nu ga ik vlug verder doen.


                                  Prettig Kerstfeest
                             Joyeux Noël
                          Merry Christmas


                                       Martine
                         

1 reacties:

Anoniem zei

Fijne kerstdagen, Martine en veel moois toegewenst in 2012! Bedankt om jou creativiteit met ons te delen het voorbije jaar!vriendelijke groet,Linda