vrijdag 9 december 2011

Update !!!

Vandaag is mijn Mama jarig!!!
Eindelijk kan ik haar cadeau afgeven.
De kader die ik voor haar heb gemaakt.




Omdat ik het wat weinig vond, heb ik nog vlug een sjaal 
gehaakt. Gisteren hèèèl laat was de sjaal af. Niet slecht hè
op ongeveer 24 uur tijd. Dus voor diegenen die zich afvroegen
of ik het heb gehaald..........ja dus.




Ik ben benieuwd voor haar reactie, vooral voor de kader.
Ik ga hem afgeven als haar zussen er ook zijn.
Met het cadeautje voor de kerstruil ben ik bijna klaar, vanavond
maak ik het af en pak ik alles in, dan kan het morgen op de post.
Nu ga ik vlug poetsen en de kerstboom in elkaar zetten.
Thibault wil morgen de kerstversieringen in de boom hangen, maar
ik denk dat dat vanavond nog wel zal gebeuren.
Ik zal blij zijn dat dat weeral in orde is, ik doe dit eigenlijk liever
alleen, maar deze keer zal ik mijn belofte maar houden en wachten 
tot hij mij kan helpen. De lichtjes mocht ik er al in hangen...........ik
zal deze eerst maar eens testen.


                                            Groetjes,
                                                Martine


Ps : lichtjes getest..........................ik kan op zoek naar nieuwe
      lichtjes.......................ik vreesde er al voor.

6 reacties:

Linda zei

Martine, i love the photo frame-gorgeous-and the scarf is great as well, cant believe you made it so quick.
xx

The Stitching Room zei

Chic!

Anoniem zei

lovely gifts Martine

Anoniem zei

Dat heb je weer knap gedaan!!
Ik heb altijd reserve lichtjes !!
Fijne avond,groetjes,Martine

supergoof zei

Proficiat met jouw jarige Mam!
En wat zijn de cadeautjes mooi!

Anoniem zei

Wow ! Deze keer heeft Bizzy Martine haar versnelling toch wel heel hoog gezet !!!
En het is natuurlijk ook nog heel mooi gedaan !!!
Je mama gaat heel blij zijn ! Kan echt niet anders.

Groetjes,
Ann x