woensdag 4 januari 2012

Huisjes!!!

Maandag ben ik er aan begonnen, heel de dag
getekend en geknipt. Ik heb een heel deel
stofjes klaar geknipt en gesorteerd in een mooi
houten bakje zoals dat van Jeanneke. Ik had
al zo'n bakje voor mijn wol, waarmee ik bloemetjes
haak. Ik dus richting Action om nog een bakje, maar
nu ééntje voor mijn huisjes.
Gisteren heb ik dus gebouwd aan mijn huisjes en hier
volgt het resultaat.







Dit zijn de 4 eerste huisjes. Ik vindt het heel leuk om te doen.
Ik ga nu een hele reeks huisjes klaar leggen en dan heb ik het 
elke dag maar vast te nemen en in elkaar te zetten.
Nu ga ik er van profiteren dat mijn mannen het huis uit zijn
om te gaan paintballen. Ik ga verder werken aan mijn project 
voor de les lintborduren. Ik hoop dat ik het vanmiddag klaar krijg.
Hopelijk kan ik dan vanavond verder haken aan mijn sjaaltje.




                                   Groetjes,
                                       Martine

3 reacties:

Nicky zei

mooie huisjes hoor Martine, zal me ook maar es richting Action begeven voor zo'n doosje, heb doosjes, maar zonder vakjes, en alles door elkaar, krijg ik stressssssss van,knuffs vero

Mascha zei

Wat een leuke huisjes.
Groetjes Mascha

Miranda zei

Wat heb ook jij van die lieflijke romantische huiskes!