woensdag 5 oktober 2011

Website Atelier Salgarollo

Ik doe dit blogje vlug als antwoord voor Sabine V en vele
andere dames die ook al gezegd hadden dat het spijtig is
dat de website van Atelier Salgarollo al een tijdje niet
meer is bijgewerkt. Gisteren hebben Kristel en ik het er
ook nog over gehad. Het probleem is dat de mevrouw
die dit voor Kristel doet dikwijls in het buitenland zit.
Kristel heeft nu ook alweer verschillende keren tevergeefs 
geprobeerd om haar te contacteren. 
Voorlopig zet ik zoveel mogelijk op mijn blog over het reilen
en zeilen in de winkel. Wij hopen op deze manier toch al
verschillende mensen op de hoogte te kunnen houden.
Ik kan jullie nu al zeggen dat er op 1-2 en 3 december
Kerst open-deur-dagen zijn, met als special guest Els Feteris
van Bobbin. Zij heeft zopas een prachtig nieuw boek uit. 
Zij komt met al haar mooie spulletjes en patronen.
Verder kan ik nog zeggen dat er een breicafè is op zondag 23 oktober 
in Westerlo. Ik laat jullie ten laatste morgen nog weten waar precies.
Je kan daar gezellig mee komen breien of haken, het is gratis, je betaald
enkel wat je consumeert. Dus de plaats en tijdstip volgen morgen.
Dan is er ook weer Quiltcafè op zaterdag 19 november in de zaal
op de Asberg (zoals de vorige keer), inschrijven kan in de winkel.
Ik vertel jullie hier morgen ook meer over. Ik hoop dat dit een beetje
een antwoord is op de vraag over de website.
Nu ga ik vlug eten maken voor mijn kroost en daarna richting
Westerlo om daarna gezellig te babbelen en te naaien met de dames
van de woensdagavondgroep.


                                   Groetjes,
                                         Martine

1 reacties:

Nicky zei

hoi martine, heel leuke blog heb je...
ik ben je 'kerstruil 2011' ...
en succes met de shakes,haaaaaa, ben er ook mee bezig...soms komen ze mn oren uit :p
gr, vero