dinsdag 4 oktober 2011

Nog vlug een blogje......

Voor ik vertrek naar het vrij atelier bij Atelier Salgarollo, 
wil ik jullie laten zien wat ik gedaan heb tijdens de laatste
mooie zomerdagen.
Ik had mij in de tuin geinstalleerd met de naaimachine
om hoezen te maken voor mijn gehaakte kussens.





Zondagmorgen gingen we met z'n vieren naar de fitness. 
Ja...............jullie hebben het goed gelezen. Ik moet meer 
bewegen voor mijn knie en ik wil tegelijkertijd iets aan mijn
conditie doen, want een conditie heb ik niet.
Het is allemaal goed meegevallen en we kwamen er zelfs
een neef van mijn echtgenoot tegen. Ik herkende hem eerst niet
want hij is op 3 maanden tijd ongeveer 23kg afgevallen. Ik ga 
nu ook proberen wat hij heeft gedaan, shakes drinken, heel moeilijk
voor mij, want ik lust geen zuivel. De eerste shake viel mee deze morgen.
Ik blijf het wel combineren met de WW.
Wat heb ik verder nog gedaan. Ik was een tijdje geleden al begonnen
met kersthangertjes te maken in vilt. Ik heb ze afgemaakt en ben daarna
de volgende reeks begonnen. De patroontjes kan je krijgen bij
Atelier Salgarollo.






 
Deze zitten 5 vormen samen een patroon.








Deze 6 leuke beren vormen ook een patroon.
En op de volgende foto kunnen jullie zien waar ik nu mee bezig
ben. De blaadjes staan er al allemaal op nu enkel nog afwerken.


  
Mooi hè!!! Altijd leuk om met vilt te werken.
Nu ga ik me haasten anders kom ik te laat.


                           Groetjes,
                                Martine

4 reacties:

Anoniem zei

lovely projects and you have been very busy

Sabine.v zei

De gehaakte kussens zijn net parapluutjes en nodigen uit om eventjes te rusten. De kersthangers vind ik een totale nieuwe look voor mijn kerstboom. Misschien dat Kristel haar webwinkel eens bijschaaft.. zodat wij ook een overzichtje krijgen van die mooie winkel met alle mogelijke hebbedingetjes..

Chookyblue...... zei

lovely projects.......

Atelier Ullizee zei

Wat zijn die vilte kersthangertjes leuk!!!
De gehaakte kussens zijn ook heel mooi geworden!