vrijdag 28 oktober 2011

Vrij atelier en nieuwe stofjes.

Dinsdag was het weer vrij atelier.
Iedereen was weer ijverig bezig.








Virgi is weer aan een mooi quiltje bezig.




Ann was blij, want ze heeft haar stitchery af.




Kristel had weer een nieuw hoofddeksel.
Ze lijkt net een heilige, maar.......................





vergis jullie niet................




Ik vertelde jullie onlangs dat ik een nieuw kinderquiltje in
elkaar had gezet. Kristel heeft het gequilt en dit is het resultaat.





Er zijn ook nieuwe stofjes binnengekomen bij Atelier Salgarollo.









Van al dat moois krijg ik weeral kriebels!!!!


                                     Groetjes,
                                        Martine

6 reacties:

katrien zei

Wat een gezelligheid.Zie ik daar Anne Medaer zitten ?

supergoof zei

Weet je Martine, toen ik je blog opende zat ik eigenlijk al te hopen dat Kristel wederom een gave hoedjesshow zou houden,...
Ik zit hier met een BIG smile, voor mij geen Nederlandse prinsjesdag met hoedjes meer,... zolang Kristel haar hoofddeksels showt is het lachen!
Ze kan echt alles op d'r koppie zetten,...
Fijne avond!
:o)

Anoniem zei

Hahaha ! Wat is Kristel weer grappig !
Het kinderplaidje is echt heel tof !
Groetjes,
Ann

Anoniem zei

lovely post Martine

rietje van slagmaat zei

Wat ziet het vrij atelier er gezellig uit. Mooie stofjes en een schattig kinderquiltje, Rietje van Slagmaat

Dekenstikster zei

Dag Martine, wat een leuk kinderquiltje heb je gemaakt!
groetjes, Wilma