donderdag 13 oktober 2011

Aaaaaggggghhhh

Waarom deze titel???? Mijn hoofd zit weer vol ideetjes en 
als er teveel in zit dan wil ik aan alles tegelijk beginnen.
Ik sla dan soms even tilt en doe niet echt iets, ik wil
dan wel iets doen maar wordt vervelend van mezelf.
Op die momenten kan ik precies niet functioneren.
Ik ga nu proberen mijn gedachten te ordenen, zodat
ik weer normaal functioneer.
Wie herkent dit, laat het me weten, zodat ik me niet
zo alleen voel.




                            Groetjes,
                                  Martine

10 reacties:

Anoniem zei

Ik herken het helemaal, Martine! Ik begin dan ook mijn huisgenoten te verwensen want die herinneren mij er aan dat ze eten nodig hebben of naar een of andere hobbyclub moeten. Ik wil dan gewoon heel de dag mijn ding doen en desnoods drie keer een boke eten als ze maar met rust laten!Ik ben nu aan drie verschillende quilts bezig en ik doe ze alle drie zo graag dat ik gewoon niet kan kiezen en daar word ik nerveus van... Maar soms denk ik: 'Chill, LInda:het is een hobby!!!!!' grjs, linda

Yvonne zei

Ik lees dit en denk gelijk, gelukkig meer mensen hebben hier last van. Juist als je hoofd dan helemaal vol zit komt er juist niets uit je handen, terwijl je dan zoveel dingen wilt afmaken of mee wilt beginnen!! Dat is zo frustrerend. Soms maak ik dan even een pas op de plaats en probeer weer een aantal dingen eerst af te maken voordat ik van mijzelf weer ergens aan mag beginnen. En al die blogs is ook funest. Het ene is nog niet af of het volgende komt alweer voorbij.
Gelukkig heb ik vandaag toch nog iets gedaan, want dit was weer zo'n dag.

Chookyblue...... zei

I waste time thinking of too many projects at once..........and then achieve nothing........just pick something up and start......

Mireille zei

Martine,
Inderdaad heel herkenbaar en ooh zoo frustrerend.
En bij het einde van zo'n dag ben je nog lastiger op jezelf want dan heb je niets gedaan.

Groetjes,
Mireille

Anoniem zei

Wat komt dat bekend voor! En wat ben ik blij om een lotgenootje te vinden, al is dat geen troost voor jou! Groetjes, Josine

diana zei

hoi Martine, plan een dag voor je zelf ( het liefst als het mooi weer is), ga lekker eerst achter de pc en de blogs lezen, en ga dan alle projecten langs om te inventariseren wat je nog moet doen.
Maak voor jezelf dan uit of je kan beginnen aan iets nieuws of dat je eerst iets gaat afmaken.

Dit werkt bij mij aardig ( er komt helaas altijd wel iets tussen).
Veel succes met ruimte krijgen in je drukke programma.
Maar het klinkt allemaal heeeeeeeel herkenbaar

groetjes
Diana

Anoniem zei

Dag Martine, Dit overkomt mij meestal op dagen zonder vaste verplichtingen. 's Morgens denk ik nog dat alles mogelijk is, ik verzin vanalles, kan niet kiezen, krijg de p.... in en voor mij is dan het beste om met de honden even naar buiten te gaan om mijn hoofd leeg te laten waaien. Het ergste vind ik dat het ook in mijn vacantie gebeurd en ik word niet wijzer, dus wen eraan het gaat met de jaren niet beter.Liefs, Rietje van Slagmaat

Gonny zei

Aan al de reacties te zien hebben we er allemaal "last" van. Soms zit ik van "ellende" voor de computer de blogs te lezen en als ik dan zie wat er bij sommige allemaal uit hun handen komt..... Soms lukt het me om mezelf bijeen te rapen en toch met een werkstuk verder te gaan, eind van de dag dan toch blij dat het weer wat verder af is.

Sabine.v zei

heel herkenbaar en dan ga ik een groootte toer gaan wandelen met mijn hond..Als je wil naaien doe je het maar beter in een bee, dan neem je één werk mee en dan doe je tenminste iets. Kan er soms niet van slapen.

OCTOPOES zei

Heel herkenbaar hoor. Om gek van te worden, al die chaos in je hoofd, denk ik soms.