vrijdag 30 september 2011

Herfst????

Ik dacht dat de herfst begonnen was maar volgens
mij is de zomer nog volop bezig. Wat we tijdens
onze vakantie niet hadden, hebben we nu.
Ik heb daarnet de ramen van de veranda langs
de buitenkant gekuist. Dit was dringend nodig. 
Wat niet zo leuk was waren de vele spinnen die
ik tegenkwam. Brrrrrrrrr, ik hou echt niet van die 
beesten.
Ik ga zo dadelijk in het zonnetje zitten en een
beetje van onze mooie nazomer genieten.
Stofzuigen en dweilen kan ik vanavond nog, nu
ga ik profiteren van het feit dat ik nog alleen
thuis ben en niemand mij kan lastigvallen.
Maxime doet vandaag zijn laatste dag stage
in het bejaardentehuis, met spijt in zijn hart zal
hij afscheid moeten nemen. Voor dementen zorgen
is niet gemakkelijk maar hij doet het graag. Ik ben
blij dat hij eindelijk weet wat hij wil gaan doen.
Zo zien we maar weer, uiteindelijk komt hij op
zijn pootjes terecht.
Nu ga ik mij buiten installeren met de naaimachine
en ga mijn kussens maken.


                  Groetjes,
                      Martine

0 reacties: