zondag 4 september 2011

Zondag...........was- en strijkdag!!!

Ja, het is waar, zondag is bij mij meestal was- en strijkdag.
Het is dan wel veel ineens maar dan ben ik voor de rest van 
de week gerust. In de week draait de wasmachine wel eens
maar de strijk blijft voor zondag.
Ik liet jullie vorige keer de nieuwe stofjes zien die binnen
gekomen zijn bij Atelier Salgarollo, wel ik ben er al mee 
begonnen. Het wordt een mini-quiltje meer kan ik er niet 
over zeggen. Sorry, Linda!!! Ik ga er sevens nog aan verder
werken. Wat ik jullie wel kan laten zien zijn 2 nieuwe kerstquilts
die jullie in de winkel kunnen bewonderen.
De eerste is een adventskalender.






In het begin moet alles dicht zijn zodat je allemaal hartjes ziet. Je mag 
er dan elke dag ééntje opendoen, en nee, er zitten geen chocolaatjes
in maar je krijgt een mooie stitchery te zien. Pakket te verkrijgen bij
Atelier Salgarollo. 
Dan is er nog een mooie ster-quilt!!!






Mooi hè!!! Niet te ingewikkeld en heel mooi. Pakket ook te verkrijgen
bij Atelier Salgarollo.
Er zijn ook nog mooie stofjes binnen gekomen voor een kinderquiltje
te maken, foto's hiervan in de loop van volgende week. Ik zal jullie
dan ook foto's laten zien van een mooi kerstpaneel dat is binnengekomen
met bijhorende stofjes. Kristel was al bezig om met het paneel en de 
stofjes een mooie quilt te maken. Meer hierover volgende week.
Nu ga ik vlug naar de wasmachine voor de volgende lading!!!


                                                    Groetjes,
                                                       Martine

4 reacties:

Chookyblue...... zei

lovely quilts..........cute idea for the advent calendar.........

Bizzy Martine zei

Thanks Chooky

Anoniem zei

een testje ...

Ann verstreken zei

JAAA !!! Eindelijk gelukt !
Nu kan ik op jouw blog ook eens reageren !
Ik vind je blog heel fijn en kijk elke dag even of er al iets nieuws te lezen valt !
Doe zo maar gezellig verder !
Groetjes, Ann