vrijdag 7 juni 2013

Zon, zon, zon en een berg strijk................

Toch heerlijk om op te staan met een stralende zon!!!!
Ik ga er vandaag proberen van te genieten. Ik heb daarnet
een heerlijk tasje thee van Herbalife gedronken. Ik heb er
nog een Liftoff bruistablet in gedaan, dit geeft een boost
voor extra energie, want die zal ik nodig hebben.


Zien jullie deze staan???? Die moeten gevuld worden met dit!!!!


Ik had deze week al wat strijk gedaan, maar ik had er niet
echt de puf voor, dus nu moet ik eventjes doorbijten.

Wat ga ik dit weekend doen???? Wel..........ik heb nog wel
wat projectjes die ik wil afwerken.


Dit is bijna af en dan kan ik er een kussen voor maken.
Wordt vervolgd...............


Deze stofjes zijn voor een mooi kerstproject.
Wordt ook vervolgd...........


Deze zou ik ook nog willen dubbelen.
Wordt vervolgd.............


Dit wordt ook een kerstproject.
Ja.......wordt ook vervolgd!!!!!!!!


Dit wordt een cadeautje voor een lieve vriendin in Frankrijk.
Goed geraden..............wordt ook vervolgd ;-)


Dit zou ik ook willen afwerken, de Lentemandjes van Jeanneke.
Ik denk dat ik er een grote quilt van ga maken, we zien wel.

Ik had een fotomodel bij het maken van de foto's.


Ja..........Ik ben Mieke en ik lig graag op een mooie quilt.
Zal ik eens eventjes dichterbij komen????


Ik zal me toch maar hier neervlijen, dit lijkt mij een goed
plekje.


Helaba...............ik ben er ook nog hè!!!!!!!!!! Cannelle....hier 
ben ik vrouwtje.......krijg ik aaitjes????


Zo nu gaat ons vrouwtje aan de strijk, want morgen heeft 
ze geen tijd. Eerst gaat ze winkeltje spelen bij Atelier
Salgarollo en daarna gaat ze richting Zevenbergen (NL).
Ze gaat nog een bezoekje brengen aan de Naald en draad dag
in de boomgaard bij Els Feteris van Bobbin!!!! Mieke van Atelier
Salgarollo is daar dan al met mooie lapjes.

Ja, nu weer aan mij hè!!!! Wie komt er ook naar Els????
Laat het me weten, dan zie ik jullie daar.
Zoals jullie zien veel werk in het vooruitzicht, nu ga ik maar 
vlug aan de slag!!!! Dit moet natuurlijk niet allemaal dit weekend 
gebeuren hè!!!!!!!!!

                       Iedereen een fijne zonnige dag,
                                       Martine
                                  en poezebeesten
                                 Cannelle en Mieke

2 reacties:

yvonne zei

Phoe hé Jij heb veel te doen!!!

Ik ben de hele week in de tuin bezig geweest en ja hoor vanmorgen een zere rug .
Tja dat is dan heel jammer en moet ik gaan quilten in de tuin.
Vreselijk hé hahahah
zie je volgende week.
ps ik ben veel op de naald en draad dag geweest erg leuk is dat .

yvonne

Frederika zei

Nou dat is een behoorlijke strijk om weg te werken.Niet bepaald mijn hobby.
Ben benieuwd naar al die mooie komende projecten. Nog genoeg te doen dus.
Succes en ik kom weer kijken hoe het verloopt. Frederika