zondag 2 juni 2013

Het is weer voorbij.................

De Lente open deur bij Atelier Salgarollo was weer een succes.
Er waren weer veel mooie dingen te zien.
Het nieuwe lesprogramma konden jullie ook meenemen, voor 
diegenen die er nog eentje willen, er zijn er nog te verkrijgen
in de winkel.

Zoals jullie misschien al weten of misschien nog niet, heeft
Kristel de winkel enkele maanden geleden overgedragen aan Mieke.
Voor de klanten veranderd er niets, Kristel blijft les geven en 
ontwerpen voor de winkel. Nu heeft ze terug meer tijd om
te doen wat ze graag doet, ontwerpen. In september komt
haar boek uit en daarna volgt nog een volgende boek.


En nu de foto's van de open deur!!!!





























 





Het was ook weer leuk om lezeressen van mijn blog te zien.
Altijd fijn om te horen dat ze mijn verhalen graag lezen en
dat ik voor inspiratie zorg. Toen ik met mijn blog begon
wist ik niet dat ik zoiets bij mijn lezeressen te weeg zou
brengen. Het doet me wel iets als ze zoiets vertellen.
Zal ik jullie tegelijkertijd eens een geheimpje vertellen???
Op school kon ik nooit goed opstellen schrijven!!! ;-)

Nu weer verder over de open deur. 
Vorige week had ik samen met Chris stofjes uitgezocht
voor een quiltje van een patroon van Jeanneke. Ze had
het ondertussen al in elkaar staan.


Mooi hè!!!
Er kwamen nog andere dames met hun werk langs.



En dan waren er ook nog deze dames uit Diepenbeek, spijtig
dat ik geen geluid onder de foto's kan zetten. Ik hoor ze graag
bezig. Ik kan jullie wel verklappen dat het woord schön veel
gevallen is.





Dames tot de volgende keer!!!
En nu volgen nog enkele foto's en ook eentje voor de collectie
van Kristel's hoofddeksels, want dat was lang geleden.







' T is weer de moeite hè!!!
En ik..............ik sta deze keer op geen enkele foto :-(
Dit was dus mijn verslag!!!

                                     Fijne zondag,
                                       Martine                                    
                                         

5 reacties:

Anoniem zei

Dank je wel Martine voor de prachtige foto's. Nog een fijne zondag. Groetjes Wilma

Peggy zei

Gelukkig hebben wij zo ne geweldige reporter ter plaatse! Merci voor het verslag. Telkens merk ik toch weer dingen die ik tijdens mijn bezoekje niet gezien heb. Bedankt om mijn achtergrondstofje te vinden. Dat doet reuze deugd. Ik zal er sebiet eens in gaan knippen. Groetjes -Peggy

yvonne zei

heerlijk al die foto,s.
Mijn foto toestel is kapot dus moet een nieuwe kopen .
Ik heb er een paar gepikt van je die ga ik ook op mijn blog zetten .
Het was gezellig en ik kom weer lint borduren .

Liefs yvonne

quiltingmieke zei

piep dat zag er supergezellig uit,
leuk dat je ons laat meegenieten

knufje mieke

Ann verstreken zei

Hoe spijtig dat jij niet op de foto staat! En ik was mijn fototoestel vergeten anders had ik je zeker en vast getrokken!
Bedankt voor de mooie foto's, zo kan ik nog eens nagenieten van al dat moois!
Het hoofddeksel van Kristel was weer de moeite! Hahaha!
Tot morgen Martinneke!
Groetjes,
Ann
X