vrijdag 28 juni 2013

Geslaagd en een rotdag!!!!!!

Gisteren kreeg ik heel goed nieuws!!!! Alexis heeft een
A-attest en mag naar het zesde jaar!!!! Hij begon aan dit
jaar met een B-attest en kreeg zo de kans om zich te bewijzen.
Hij weet dat hij volgend jaar hard zal moeten werken, maar hij
is van plan om er voor te gaan!!!! Hij is zo blij met zijn A-attest
dat hij het nog niet kan geloven. Hij had de laatste dagen nog
heel hard getwijfeld of hij er wel door ging zijn.
Na zo'n leuke dag volgde een rotdag, zo eentje waarbij je denkt
dat je geleefd wordt.................
Het begon al toen ik opstond......slecht weer!!!!
Iets voor DH doen..........het nam meer tijd in beslag
dan voorzien............toen kwam Maxime............... er
moet een attest gemaakt worden voor zijn vakantiejob.
Dit moet via een portaal van de overheid..........werkt van
geen kanten!!!! De mevrouw die ik aan de lijn kreeg zei
dat het in de late namiddag wel weer normaal zou werken
want er was een overbelasting................niet dus!!!!! We
zijn ondertussen avond en het werkt nog niet!!!!
De buurman kwam ons roepen want Casimir zat gekwetst
bij hem in de tuin. Vanavond dan maar naar de dierenarts
geweest..........gekwetst door het vechten met een nieuwe
kat in de buurt...............gevolg verschillende wonden.
Spuitje en pilletjes en enkele dagen binnen blijven. Hij is
heel stilletjes, volgens mij heeft hij veel pijn.
Dan was er nog van alles en nu wil ik vooral een rustige
avond, maar Thibault gaat mij die precies niet echt gunnen :-(
Af en toe heb ik graag eens een beetje tijd voor mezelf, maar
als ik al heel de dag voor iedereen bezig ben, dan kan ik echt
pissig zijn 's avonds!!!!!
Morgen zal het wel beter zijn, want dan is het weer Quiltcafé!!!
Ik probeer alvast niet te laat in bed te kruipen en hopelijk
heb ik dan morgen een beter humeur!!!!

                                     Fijne avond,
                                        Martine

5 reacties:

Ann verstreken zei

Kop op Martinneke! Morgen gaat het zeker beter gaan tussen al die mooie quilts en handwerkjes!
Slaapzacht,
Ann
X

yvonne zei

Het komt goed allemaal.
Soms moet je terug naar bed en opnieuw opstaan.
maak er toch maar een fijn weekend van groetjes yvonne

quiltingmieke zei

piep
hey maateke, kom op,
hoop dat jij lekker geslapen hebt en vandaag gaat genieten van je quiltcafe

dikke knuffels
Mieke

Frederika zei

Na een flinke nachtrust gaat deze dag vast weer beter. Ik wens je een heel fijn weekend toe.
Frederika

KijkDaarIs zei

Soms is dat zo..dan is er van alles tegelijk en kom je niet aan jezelf toe...maar dat gaat de volgende dag vast veel beter!!
Gezellig naar het quiltcafé..ik wou dat ik iets dichterbij woonde!!
Fijn weekend..en doe maar rustig aan...;0)