donderdag 13 juni 2013

De voorbije dagen.......

De voorbije dagen had ik niet zo'n zin om te schrijven.
Tja, je hebt zo van die dagen hè!!! Dan denk ik, ik zal
morgen wel iets schrijven en dan komt het er ook weer
niet van.
Dus beter laat dan nooit een verslag van de voorbije
dagen!!!!!
Zaterdag ben ik na sluitingstijd nog naar Zevenbergen
gereden. Daar was Mieke met de stofjes te gast bij
Els van Bobbin. Het was er heel gezellig toen ik er aan
kwam. Ik heb natuurlijk foto's genomen!!!















Natuurlijk kon ik het niet laten om het kleinste kamertje te
fotograferen.........er is altijd zoveel te zien!!!!









Els heeft ook mooie zelfgemaakte handdoekjes hangen.
Ik denk dat ik er zo ook eens ga maken.
En dit mooie quiltje zag ik hangen toen ik naar huis ging.
Hoewel ik er niet de hele dag kon zijn, was het heel 
gezellig!!!
Thuis gekomen had er iemand zich weer een leuke slaapplaats
eigen gemaakt. Ik heb er vorig jaar al op gefoeterd, maar dat
is Madame Cannelle natuurlijk vergeten........of.......ze wil het
gewoon niet weten!!!!
Oh!!!! Eeeeekkkkk!!!! Nu komt Arthur toch wel binnen gespurt
met een muis in zijn mond!!!!! Zo trots............hij begrijpt
echt niet waarom ik hem buiten jaag en de veranda deuren
dicht doe. Tja, hij is hèèèèèèèèèl verontwaardigd!!!! Nu heeft
hij eens iets om te laten zien en ik jaag hem buiten!!!!

Vorige vrijdag vertelde ik wat ik allemaal op mijn to do list
had staan. Wat heb ik ervan gedaan gekregen????
De strijk had ik helemaal klaar!!!!! Er ligt al weer een berg te
wachten, dat is voor deze avond.
Mijn quilt heb ik ook gedubbeld!!!! Nu nog quilten!!!! Ik ben
nog altijd aan't twijfelen of ik het met de hand ga doen of
met mijn machine........dat zou dan de eerste keer zijn.
Als Kristel dit leest dan zou ze zeggen "Jij quilten!!!!!! Daar
komt niks van!!!!" Ik ga proberen het tegendeel te bewijzen!!!
Dat was dus vrijdag!!!!
Over zaterdag konden jullie daarnet al lezen.
Zondag heb ik mijn lapje voor mijn kussen afgehaakt en ik ben
dan gelijk een 2de begonnen met de overschot van de katoen.
Het 1ste vindt ik wel het mooiste, maar ik vond het wel leuk
om de overschot op te werken. Vandaag zou ik graag de 2 
kussens afwerken. 

Morgen dus misschien het resultaat!!!
Ik heb ook nog mooie foto's genomen van mijn poezebeesten.


Het zijn toch zo'n schatjes!!!
Dinsdag heb ik de badkamer gepoetst, dit moest ook eens
grondig gebeuren. Het kastje heb ik eens helemaal uitgeruimd
en de medicijnen die vervallen waren heb ik in een zak gestoken
en daarna naar de apotheek gebracht. Nu moet het toch lukken
dat er bij de apothekers een actie loopt dat je een cadeautje 
krijgt als je de vervallen medicijnen binnenbrengt. Als je dit ook
wil doen, dan moet je wel zien dat je alles uit de doosjes haalt
voor je het weg brengt.
Gisteren wou ik een aantal dingen naar het containerpark brengen,
maar de buurman raadde me af om te gaan, vanwege een lange
wachtende file. Hij was teruggekeerd met zijn volle aanhangwagen.
Nu hadden we toch geluk dat er juist een vrachtwagentje daar 
onze straat reed voor oud ijzer. De buurman deed teken en het
meneertje draaide terug. Hij nam het oude ijzer van de buurman 
mee en ik vroeg of hij misschien oude tv's meenam. En ja, hoor
hij nam ze mee!!! De houten salontafel heb ik aan mijn vader
gegeven voor brandhout, dus de trip naar het containerpark is 
uitgesteld. Ik ben dan maar eens in de kelder gaan rommelen
en ondertussen heb ik een vrachtje klaarstaan. Dat zullen we 
morgenvroeg maar eens eerst wegdoen.
Vandaag moet ik dringend boodschappen doen. Maxime gaat
mee om me te helpen met de zware dingen, dat mag ook wel
eens. De fiets van Alexis ligt al in mijn auto om naar de fietsenmaker 
te brengen. Als we terug zijn van de winkel dan gaan we heel de
benedenverdieping onder handen nemen, want Arthur verliest 
hele plukken haar en als de veranda openstaat en het een beetje 
tocht, dan zie je de plukken rondvliegen!!!
Deze week kreeg ik nog iets leuks met de post.


Ik kreeg het van een lieve vriendin. Het is al bijna af, maar 
dat laat ik morgen zien.
Oh ja, deze wou ik jullie ook nog laten zien. Vorige week
tijdens de Dolle dinsdag heb ik nog een foto genomen van
het project waar Hilde aan bezig is.


Het wordt prachtig!!!!!

Zo, nu ben ik een beetje bijgepraat. Nu vlug de boodschappen
en dan hier in huis aan de slag.........eerder geen ontspanning!!!

                                            Fijne dag,
                                             Martine

1 reacties:

Frederika zei

Wauw wat was daar veel moois te zien zeg. Dat was een dagje genieten.
Groetjes Frederika