maandag 20 februari 2017

Weeral een week voorbij.....

Er is weeral een week voorbij....
De dagen vliegen voorbij....
Toevallig hebben we 2 weken achter elkaar een
Dolle dinsdag.
Vorige week had Anita een quilt bij die ze voor haar
kleinzoon heeft gemaakt.



Prachtig hè!!!
Een echte jongensquilt!!!
Nu nog verder quilten en de kleinzoon kan er van genieten.
Natuurlijk werd er ook weer getrakteerd!!!
Deze keer door Hilde.


Ik heb ook nog verder gewerkt aan mijn bloemetjes.




Woensdag moest ik met Thibault langs bij de 
anesthesist in Leuven.
Daarna gingen we even langs bij Chris.
Ik zag dat ze een leuk bloemetje had gemaakt 
met schaapjes.
Ik heb dan gevraagd of ze met mij wou ruilen
voor een stofje met poesjes
en voilà....


Schattig hè!!!

Fijne dag,
Martine 





6 reacties:

Ineke zei

Wat een leuke stoere jongens-quilt en de bloemetjes zijn zo mooi!
Fijne week

Anoniem zei

LEUK !!! Groetjes Wilma

Marja Rijnsburger zei

Wat een ontzettend leuke jongensquilt.
En wat ziet die traktatie er heerlijk uit, je zou er zo in willen happen.
Je bloemetjes zien er zo leuk en vrolijk uit.
Fijne week.
Groetjes Marja

Unknown zei

Wat een mooie jongensquilt! Daar gaat iemand heel blij mee zijn!
Je colletie bloemetjes blijft goed groeien en ze zijn stuk voor stuk zo mooi!
Groetjes, Martine

Chookyblue...... zei

Lovely blocks..... I love epp

BezigeBijMirjam zei

Leuk hoor die jongensquilt! En jouw blommekes zijn ook heel mooi! Het wordt zo al een hele verzameling!