dinsdag 28 februari 2017

Afgelopen week....

Vorige dinsdag was het weer Dolle dinsdag.
Virgi heeft weer bijna een nieuwe top af.


En Vera werkt nog ijverig door aan haar Switch.


Hilde breit er op los en de rest heeft de nieuwe
verslaving te pakken en maakt
bloemetjes!!!


Vrijdag kwam Desiree Langenhorst van Rhinetex
bij Atelier Salgarollo voor een 
infosessie van 
Aurifil.


Het was heel leerrijk en interessant om te weten
hoe het garen dat ik bijna dagelijks gebruik,
wordt gemaakt.
We kregen allemaal een goodiebag met
verschillende garens en een klosje
van het nieuwste garen,
Aurifil 80,
een superfijn applicatiegaren.



Dit ga ik zo snel mogelijk uittesten!!!
Dankjewel Desiree voor deze
interessante infosessie!!!

Na de infosessie gingen Kristel, Desiree en ik nog even
naar een tentoonstelling in de Asberg.
Daar konden we de quilts van Godelieve bewonderen.








Stuk voor stuk, prachtige quilts, volledig met de hand gemaakt.


's Avonds gingen we nog op visite bij mijn zus, die
jarig was.
Ik had nog snel een cadeautje gemaakt.


Jaren geleden had ik nog iets gemaakt voor mij zus.
Ik kon mij echter niet goed herinneren wat...
Dus liet mijn zus het me zien.



Zo heeft ze er dus 2.
Dit is dus van lang geleden.

Zaterdag ging ik met mijn schoonmoeder op pad.
We gingen naar Intratuin in Halsteren.
Altijd leuk!!!
En kleurrijk!!!



Het was gezellig en we aten er een hapje.
Daarna gingen we nog eens rond en gingen
natuurlijk niet met lege handen naar huis ;-)

Fijne dag,
Martine 











7 reacties:

Unknown zei

Wat een mooie top en Switch! Die bloemetjes zijn precies heel erg leuk om te maken!
De uitleg van het "klosje" heb ik ook gehad en ik kijk er nu met andere ogen naar! Wat een werk om zoiets te maken!
Nog veel plezier met alles wat je doet... of het nu leuke verjaardagsgeschenken zijn of iets voor jezelf! Groetjes, Martine

Peggy zei

Wat een leuke boordevolle reportage! Ik kan er weer efkes tegen :)
Waar zijn de goody-bags voor de werkende mens?!
Tot binnenkort !

BezigeBijMirjam zei

Zo'n mooie quilt de Switch. Ik heb alle 400 lapjes van 15x15 cm geknipt. Nu verder!!!!!
Wat een mooie quilts zg van Godelieve. Ze heeft ook al een hele verzameling! Gezellige week verder!

Ann verstreken zei

Het is altijd zalig om een cadeautje van jou te krijgen! Zeker als je het dan zelf gemaakt hebt. Daar kan geen enkele winkel tegenop! je hebt gouden handen!
Groetjes,
Ann
X

Frederika zei

Wat een pracht quilts en tops laat je zien. Ik vind je lampje superleuk geworden. Wat een mooi idee.

Maria zei

Hallo,
bedankt voor de mooie foto's van die mooie quilts, ik kon er niet naartoe maar kan ze nu toch bewonderen. Prachtig, en in het echt nog beter waarschijnlijk.
De aurefill demo heb ik bij De Potterije gehad, was tof om te zien.
Groetjes,
Maria.

Chookyblue...... zei

Thanks for sharing all your beautiful pics.......