maandag 13 februari 2017

Superleuke dagen ........


Donderdagochtend reed ik tegen 8 uur richting
't Eilandje om Kristel op te pikken.
Toen ik voor het rode licht stond, kon ik het niet
laten om een foto te nemen....


Het blijft indrukwekkend hè!!!

En toen reden we richting Tynaarlo, naar....


Juist ja, De Bondt textielfournituren!!!
Van oa Scheepjeswol.

We kwamen er binnen en we waren al snel onder de
indruk van alles wat we er zagen.
Ik dacht wol en toebehoren te zien, maar.....
Er was veel meer te zien!!!!
Teveel om op te noemen!!!!
Maar onder andere knopen.....rijen vol!!!!



Teveel om overal foto's van te maken ;-)
Buiten heb ik ook nog een foto van de originele
banken genomen.
Lijkt me leuk in de zomer!!!


Na ons leuke bezoek, gingen we richting hotel.
Aangekomen, kregen we een prachtige kamer
toegewezen....


Ik was superblij, want er was een bad!!!
Tja, sinds wel enkel nog een douche hebben,
wordt ik helemaal blij als ik ergens
verblijf waar een bad is ;-)

Na het inchecken, gingen we richting restaurant,
waar we heel lekker hebben
gegeten...



Vrijdag reden we dan richting Zwolle, voor
de handwerkbeurs.

Leuke beurs, maar wel ver.
Gelukkig kwam het uit zodat we het konden
combineren met ons bezoek
aan Scheepjeswol ;-)



Bij Created by Mascha was het lekker druk!!


Ook bij de Log Cabin zagen we mooie stofjes.






Ook bij Atelier Bep was het lekker druk en
zagen we leuke dingen!!!

Natuurlijk ging ik niet met lege handen naar huis ;-)




Het waren 2 fijne dagen!!!
Ik ben nog aan't nagenieten ;-)

Fijne dag!!!!
Martine 














6 reacties:

Peggy zei

Op dit verslag zat ik te wachten! Van al die knopen zou ik zot worden! Fantastisch. Ik zie de bloemetjes al voor me van de gekochte stofjes :)
Groetjes

Judith zei

Dit is altijd leuk natuurlijk! Kon zelf niet naar de beurs, maar geniet nu wel een beetje mee.

Marja Rijnsburger zei

Een druk maar vast en zeker ook een weekend waar je veel inspiratie hebt opgedaan en hebt genoten zo te zien en te lezen.
En wat een heerlijke aankopen heb je gedaan.
Groetjes Marja

Frederika zei

Wat heb je een leuke dagen gehad. Wat een leuke inkopen zijn dat. Ben benieuwd hoe de stofjes verwerkt worden
Groetjes
Frederika

Anoniem zei

Wat hebben Kristel en jij mooie sjaals om, op de begin foto's. Zeker zelf gebreid. Mooi hoor. Wat een pracht aan knopen. Ik zou dan niet kunnen kiezen. En ik hoorde dat er heel veel wol/brei dingen in Zwolle waren. Leuk dat jullie ook daar waren en dank voor de foto's. Je hebt weer mooi ingekocht. Groetjes Wilma

Unknown zei

Wat een superleuke collectie aan knopen... ik zou niet weten waar ik eerst moest kijken:)
Mooie stofjes en hebbedingetjes(die heb je nooit genoeg:-)) heb je gevonden!
Geniet ervan! Groetjes, Martine