maandag 28 november 2016

Nieuwegein en druk bezig!!!

Vrijdagochtend pikte Peggy mij op en reden we richting
Nieuwegein.
Na wat filerijden, wanneer tegenwoordig niet, kwamen
we aan bij de Handwerk en quiltdagen.
Leuke standen met vriendelijke mensen.







Leuk weerzien met Bep van Atelier Bep.
Het was lang geleden dat we elkaar zagen.


Bep heeft ook altijd van die leuke, mooie dingen bij.

We kwamen ook een leuke caravan tegen...


Ik denk niet dat ik er DH in zou krijgen ;-)

Er waren ook quilts te zien, hier volgen enkele foto's...










Voor we het wisten was het bijna 17u en tijd
om naar huis te vertrekken.
Dat deden we niet met lege handen ;-)



hebben zulke leuke patroontjes!!!


Van bij Atelier Bep...voor speldenkussentjes en 
een mooi poezebeest!!!


Dan van bij Quilt at home.
Leuke vriendelijke dames, die het fijn vonden dat
we helemaal vanuit België kwamen!!!


Nog ergens een patroontje voor een theetasje gekocht.



Stofjes in de uitverkoop!!!
Kunnen we ook niet laten liggen ;-)

Moe maar voldaan gingen we terug richting België,
terug de file in, maar dat vonden we niet erg!!!

Verder ben ik nog druk bezig geweest om cadeautjes
te maken, want ik doe zoals elk jaar weer 
mee met de Secret Santa Christmas Swap!!!
Vrijdag kon ik voor we vertrokken mijn
pakje opsturen....


Verder ben ik nog een kussen aan't haken...


Ik maakte ook nog een cadeautje voor Maria...
Een mooi speldenkussen in een bakje :-)


Verder ben ik nog met iets nieuws bezig,maar later kom
ik daar nog eens op terug!!!

Morgen is het weer Dolle dinsdag en Ann heeft beloofd
dat ze ons nog eens ging verwennen!!!
Vorige keer had Virgi een lekkere taart gemaakt.


En Anita had zelf taart gekocht ;-)



Ik ben benieuwd voor morgen!!!!

Donderdag, vrijdag en zaterdag zijn het ook weer
opendeurdagen bij Atelier Salgarollo

Grtjs,
Martine 


























8 reacties:

Peggy zei

Een mooi verslag als aandenken van een leuke dag!

Peggy zei

Een mooi verslag als aandenken van een leuke dag!

Frederika zei

Wat ziet dat er gezellig uit. Het is altijd leuk om een beurs te bezoeken. Je hebt leuke aankopen gedaan.

Judith zei

Wat een heerlijk lang blog!

BezigeBijMirjam zei

Ha Martine. Jee zeg, helemaal naar Nieuwegein gegaan! Ik ben niet geweest, maar een quiltvriendin heeft wel een bestelling voor me opgehaald bij Farmyard. Idd, zulke leuke patroontjes. Nu heb ik de twee kistjes, met muis en schaapjes. Ik zag ze van de zomer al, toen we de winkel bezochten. Was er toen al direct verliefd op. Fijne week!

Unknown zei

Mooie selectie aan quilts die je laat zien! Fijn dat je zulke leuke koopjes kon doen... mmmmmmm heerlijke stofjes heb je gevonden:) Groetjes, Martine

Ineke zei

Ik heb genoten van je verslag over het uitje naar Nieuwegein. Wat staat Bep er leuk op!
Mooie aankopen, lapjes en patronen!

Chookyblue...... zei

beautiful quilts.............