zaterdag 5 november 2016

Show and tell van Dorien en Lia....


Gisteren reed ik richting Overloon naar Dorry.
Ik had me samen met Chris en Ann ingeschreven voor
een Show and tell van Dorien en Lia.


We verzamelden natuurlijk eerst in de winkel en daar
zag ik bij het binnenkomen Maartje.
Zij was eens een keertje afgezakt naar Westerlo.
En het herkenningsmiddel, want je ziet zoveel klanten....
een pleister!!!
Geen enkele pleister in de winkel te vinden toen, maar
gelukkig had Maartje er toen 1 voor mij ;-)
Tja, het hoeven niet altijd lapjes te zijn die ons aan
lieve klanten herinneren.
Ook Judith was er. Eindelijk zagen we elkaar eens
een keertje in het echt. ook weer een heel
fijne ontmoeting!!!
Daarna zakten we af naar de keuken voor een lekker 
stuk taart.
Toen iedereen was, installeerden we ons in de 
woonkamer en gingen de dames van start.
Ze deden dit zo leuk en de sfeer zat er onmiddellijk in!!!
Ik laat jullie niet alles zien, want misschien hebben de dames
nog wel een show and tell...





We kregen prachtige quilts te zien en dat geeft
natuurlijk weer zin om bepaalde projecten
te beginnen of verder af te werken ;-)

Na de Show and tell kregen we nog wat lekkers en 
daarna gingen we nog even richting winkel.




Ik liet me nog verleiden door een mooi ecru stofje.
Tja, je kan een quiltwinkel niet verlaten zonder
een mooi stofje hè!!!

Dorry bedankt voor het leuke ontvangst!!!
Dorien en Lia, 
super gedaan, prachtige quilts!!!
We hebben er van genoten!!!

Fijne dag,
Martine 








8 reacties:

Judith zei

Het was zeker super gezellig! Leuk nu eindelijk busy Martine ontmoet te hebben!!

Frederika zei

Het zijn mooie quilts., dat inspireert echt om verder te werken zoals je schreef. Fijn weekend

Quiltlia zei

Wat een leuk verslag heb je geschreven. Heel leuk dat jullie er waren.Voor mij was het ook heel bijzonder om te doen en met alle reacties en leuke gesprekken die we hebben gehad is het ook voor mij weer inspirerend om door te gaan met deze heerlijke verslaving.

Groetjes Lia

Anoniem zei

Leuk Martine, dat we ook een beetje mee mogen genieten. Wat je laat zien is prachtig en ja, de verzorging door Dorry zal ook wel TOPPIE geweest zijn. Fijn weekend. Groetjes Wilma

Annie Kingma zei

Prachtig mooie quilts, had hier op een andere blog over gelezen al.
Gezellig zo een quilt uitje.
Groetnis Annie

Unknown zei

Wat een mooie quilts! Om van te watertanden!
Groetjes, Martine

Ann verstreken zei

Ooh wat zou ik graag eens met je mee gaan naar Dorry!
Wie weet komt dat er ooit wel eens van...
Groetjes,
Ann
X

Chookyblue...... zei

Beautiful quilts for show and tell.....