donderdag 27 oktober 2016

Afgelopen week....


Vrijdagochtend reden we al vroeg richting Maastricht.
Eerst reden we naar de stad zelf, want
ik wou de stoffenmarkt wel eens zien.
Ik was er nog nooit geweest.
Daarna gingen we richting MECC.
Het was er heel rustig. Het was nu de 2de keer
dat ik er kwam en ik blijf er bij, Veldhoven was veel
gezelliger en overzichtelijk.
Misschien dat er wel meer mensen zo over denken,
want zoals ik al zei, het was er heel rustig.
Veel foto's heb ik niet genomen.


Gelukkig waren er wel leuke winkeltjes, waar
ik nog wat kon kopen ;-)


Kijk!!!! Wat een schattig stofje!!!


Goed voor mijn ramen lappen......ooit :-)


En dan nog dit paneel!!! Hier ga ik 1 of 2 kussens
van maken voor bij mijn quilt van
The story of my day.


En dan nog dit schattige blikje!!!
Voor mijn kopspelden...

Zaterdag reed ik dan weer de taalgrens over voor
een les van La fée Pirouette!!!
Het werd weer een intense dag. Je leert zoveel
mogelijk, zodat je thuis verder kan....
Ik heb er weer van genoten en ondertussen 
heb ik er nog aan verder gewerkt.
Zie hieronder het resultaat....




Ik weet nog niet wat ik er van ga maken.
Normaalgesproken wordt het dit....


Ik vind het wel mooi, maar DH is er niet echt fan van.
Hij vindt het te druk.
Ik zal er maar eens goed over nadenken ;-)

Ondertussen heb ik nog verder gewerkt aan mijn stitcheries
voor The story of my day.










Nog 12 te gaan....

Fijne dag!!!!
Martine 














3 reacties:

Anoniem zei

Wat heb je weer mooie lapjes gekocht. Zo'n leuke tafereeltjes. Tja, over de tentoonstelling in Maastricht, zijn de meningen verdeeld. Ik ben nog niet in Maastricht geweest. Veel plezier nog en groetjes van Wilma

Anoniem zei

Wat een mooie projekten allemaal Martine, keeps us busy, tot volgende week, groetjes Dorien

katrien zei

Zaterdag was het ietsje drukker.Ook ik vond Veldhoven gezelliger.Maar ja hoorde dat ze daar nu een contract hebben van 10 jaar.Wel veel moois gezien en natuurlijk altijd leuk de winkeltjes.