maandag 5 december 2016

Kerst open deur bij Atelier Salgarollo....


Vorige week kregen we van Ann een pak speculaasmix
en een koekjesfiguurtje.
Ik koos voor een gingerbreadman.
Dus ging ik woensdag aan de slag!!!!


Dit was het resultaat!!!!
Heel lekker!!!

Van donderdag tot en met zaterdag was het 
Kerst open deur bij Atelier Salgarollo.
Het was weer heel gezellig.
Ik heb er een kleine fotoreportage van gemaakt....














Ziezo.....nu konden jullie er ook van genieten!!!
Ondertussen ben ik weer met iets nieuws begonnen.
Ik ben iets aan het haken, corner to corner....
ZOOOOO verslavend!!!!!
Het wordt een cadeautje voor mijn vriendin
haar kleinzoontje, dat geboren is op 
de verjaardag van mijn zoon Alexis.
Als het klaar is laat ik het zien!!!

Nu ga ik eerst de kerstboom zetten, mijn mannen
hebben alles van de zolder gehaald,
dus ik kan aan de slag!!!!

Fijne dag,
Martine 





2 reacties:

BezigeBijMirjam zei

Je hebt een mooi overzicht gemaakt van de kerst open deur. Leuke sfeerfoto's en wat veel. Is het zo'n grote winkel? Prachtige quilts kwamen ook voorbij. Succes en veel plezier met het opzetten van de kerstboom.

Frederika zei

Wat veel moois was daar te zien. Heerlijk zo'n kerstsfeertje