maandag 9 mei 2016

Wilwerwiltz


Vorige week donderdagochtend pikte ik Kristel op
en daarna Ann om zo naar Bierbeek te rijden
en over te stappen in de auto
van Chris.
Naar waar reden we????
Wilwerwiltz in Luxemburg.
Aangekomen gingen we eerst een bezoekje brengen
aan de stand van Atelier Salgarollo.
De stand was mooi en werd goed bezocht.


De stand van Atelier patchwork et point compté
was ook weer heel mooi.


Het was een prachtige dag, dus was het ook
heel fijn om rond te wandelen.
Kleine busjes brachten de mensen tot op de
plaatsen van de tentoonstellingen.
Ik heb dus weer verschillende collages gemaakt....
Er volgen er dus weer veel ;-)
Di Ford was er ook met haar
prachtige quilts!!!





Dan nu de volgende foto's...











En wat dachten jullie van een quilt in 
verschillende versies???




En de creaties van Justine & Cow!!!



Justine was al eens voor een workshop bij
Atelier Salgarollo, maar komt
vast en zeker nog een keertje terug.
Geinteresseerd???
Hou de website en/of mijn blog dan maar in de gaten ;-)

Tussendoor genoten we op een terrasje
van de zon :-)


En dat ga ik sevens ook doen!!!








4 reacties:

Annie Kingma zei

Heel veel mooi werk.
Dank voor het delen.
Jullie hadden een fijne dag.
Groetnis Annie

Anoniem zei

Wauw, Martine, dat was de moeite waard. Wat een prachtdingen laat je zien. Dank je wel voor het delen. Groetjes Wilma

10 zei

Ik vond onze blitzontmoeting vanmiddag heel fijn! Leuk om je nog eens terug te zien! Op naar een volgende keer:) Groetjes, Martine

Flickenstichlerin zei

Are these quilts gorgeous, thank for for sharing.
Greetings,
Sylvia