maandag 30 mei 2016

Het was weer leuk....



Vorige week donderdag was het weer zover.....
Opendeurdagen bij Atelier Salgarollo!!!
Het werden weer leuke, drukke dagen.
Vele mooie dingen te bewonderen en
een leuk weerzien met veel dames, die ik 
al een tijdje niet meer had gezien.
Iedereen bedankt voor de lieve complimenten!!!
Tja, 27 kilo minder, dat is een heel verschil hè!!!
Op de 2de dag heb ik vlug foto's gemaakt, maar
toen de gekte begon, was daar geen tijd meer voor.
Dus hier volgen de foto's voor diegenen die niet konden komen.










Zo dat was het weer!!!
Nu ga ik nog een beetje naaien.....wat moet een mens
anders met zo'n hondenweer!!!

Grtjs, 
Martine 

6 reacties:

Martine zei

Wat lijkt me dat een heerlijke winkel.
Als ik ooit nog eens in de buurt kom............

Judith zei

Het ziet er gezellig uit bij jullie. Fijn dat het een succes was! En dat hondenweer...... Hadden wij dat ook maar. Ik zit al de hele dag naar donkere dreigende luchten te kijken waar niets uitkomt.

Crea-roosje zei

Dat ziet er heel gezellig uit!
En leuk om weer veel mensen te ontmoeten!
Mooi creaties gemaakt!
groetjes Esther

Carin zei

Ik was zo graag gekomen zaterdag maar mijn man was wat laat thuis en voor ons is het meer dan een uur rijden. Heel jammer.

Anoniem zei

Proficiat. 27 kilo, dat is niet NIKS. En dank je wel voor de mooie foto's. Groetjes Wilma

Ann zei

Dag Martine,
Dank je wel voor de mooie foto's. Wou deze keer echt graag n's langskomen maar kon niet wegens andere verplichtingen! Via deze manier kan ik dan toch ook een beetje meegenieten! En wie weet ... Misschien dit najaar?
Groetjes,
Ann