vrijdag 29 april 2016

Vervolg Pour l'amour du fil - Nantes.....

Op deze druilerige dag ga ik maar verder met het tonen
van mijn foto's, die ik maakte in Nantes.









Prachtige quilts hè!!!

Ik ging natuurlijk niet met lege handen naar huis ;-)


Pakket van Facile Cécile, kon ik weer niet weerstaan ;-)


2 ontdekkingspakketjes van Léa Stansal, 
ook onweerstaanbaar :-)


Voor een nieuwe sjaal....


Leuk pakketje van bij een Japanse dame


Natuurlijk ook langs geweest bij Bobbin!!!


Deze kon ik ook niet weerstaan....


Leuk patroon van L'atelier des coeurs!!!


Nog wat hebbedingetjes...



En natuurlijk ook nog stofjes!!!
En een mooie tas....



De volgende dag hebben we de toerist uit gehangen.
We bezochten les Marais salantes van Guérande,
dit zijn de zoutvlakten, waar men aan zoutwinning doet.
En de prachtige côte sauvage tussen Le Pouliguen
en Le Croisic.


Elke keer is het genieten van deze mooie plekken.
En 's avonds was het weer genieten
van de mooie zonsondergang!!


Fijne dag!!!
Martine 









4 reacties:

10 zei

Prachtige quilts! Je hebt leuke spulletjes gevonden... 't zal nog moeilijk worden om te kiezen waar je eerst mee wil beginnen:) 't Waren in elk geval leuke dagen om op terug te kijken! Grtjs, Martine

katrien zei

Leuk dat je ons laat meegenieten,deze beurs wil ik ook wel eens bezoeken.
En wat een mooie aankopen ,je kunt weer een eind verder.

Anoniem zei

erg mooi en leuk allemaal
groetjes christiane

Chookyblue...... zei

Gorgeous quilts......thankyou for sharing..........