donderdag 21 november 2013

De eerste dag zit er alweer op.....

Vandaag was het dus de eerste dag van de Kerstopendeur
bij Atelier Salgarollo. Het was zoals altijd weer heel gezellig.
Ik ben natuurlijk weer met mijn fototoestel rond geweest.
Ik zal jullie al eens laten mee genieten. 











Ik heb nog veel meer foto's, maar die laat jullie een volgende 
keer zien. Jullie kunnen dit natuurlijk ook allemaal nog komen
bewonderen tot zaterdag. 
Ondertussen kijk ik ook uit naar morgenavond. Ik ga namelijk
naar een concert van deze dame.


Ik heb al elke geweest als ze in 't land was en wou het deze
keer ook niet missen. Het beloofd een fantastische avond te
worden want ze kan een ongelooflijke show geven.

                                    Groetjes,
                                     Martine

6 reacties:

bep zei

Heel veel plezier bij Celine, lijkt mij ook helemaal top!
groetjes Bep

yvonne zei

Het ziet er super gezellig uit En zo is het ook . Ben gisteren bij jullie geweest en heb genoten!!!!
Martine is de kou een beetje uit je hoofd?

katrien zei

Leuk om even mee te genieten.
Ik was graag gekomen maar in deze omstandigheden kan ik het niet.Veel plezier.

Anoniem zei

Wat heeft Mieke en haar helpers er wat moois van gemaakt. Heel gezellig en uitnodigend. Complimenten voor jullie. Groetjes Wilma

Unknown zei

Het was allemaal zo mooi en uitnodigend!
Een boel ideetjes opgedaan en natuurlijk snel beginnen met mijn nieuwe stofjes.

Groetjes Ann

Frederika zei

Wat veel leuks zeg. Ik ben helemaal weg van dat quilt met elanden. Succes en veel plezier.
Groetjes Frederika