dinsdag 14 mei 2013

Koud.....


Wat een weer is dit toch!!!! De verwarming terug aan en ik
die dacht dat we ze uit konden laten............niet dus!!!
Hopelijk krijgen we snel wat warmer weer. Momenteel heb ik
last van koude voeten, heel vervelend!!!
Gisteren was ik nog bezig met een geheim project. Gevloekt
dat ik heb!!!!! Losmaken.....terug naaien.....weer losmaken...
naaien......losmaken!!!!! Ellendig werd ik ervan!!!! Vanmorgen
ben ik er dan maar vol goede moed terug aan begonnen. Ik
heb het nog eens moeten losmaken en toen zag ik de fout.
Tja, als je middenstuk 35 cm x 35 cm is en het moet 35,5 cm x
35 cm zijn, dan heb je een probleem. Toen ik dacht dat het 
probleem verholpen was, bleek dit toch niet te zijn. Dus nog 
een keertje losgemaakt........en nu is het eindelijk opgelost!!!!
En ik die dacht dat ik het eventjes vlug in elkaar zou zetten!!!
Dat sloeg dus dik tegen. Zo zien jullie maar weer, bij mij kan dit 
ook gebeuren. Nu kan ik het vol goede moed afwerken, maar ik
ga er niet om liegen, ik zal blij zijn dat het af is!!!
Hierna ga ik nog een tas maken die jullie tijdens de Lente
opendeurdagen kunnen zien, samen met nog vele andere mooie
dingen. De Lente opendeurdagen zijn op donderdag 30 mei van
10 u tot 17 u, vrijdag 31 mei van 10 u tot 20 u en zaterdag 1 juni
van 10 u tot 17 u. Noteer het dus alvast in jullie agenda!!!! 
Verder heb ik hier weer een zieke in huis. Gisteren ben ik met 
Alexis bij de dokter geweest. Hij heeft een keelontsteking, je
zou voor minder met dit weer. 
Nu ga ik vlug een boodschap doen en dan nog wat steekjes
doen. En misschien het huishouden ook een beetje???? Ik zal
straks maar aan de strijk beginnen, dan heb ik dat toch al gedaan.

                                       Fijne dag,
                                        Martine

2 reacties:

yvonne zei

OOOOO gelukkig is het bij jou ook zo !!!!
Sterkte met de zieke

gr yvonne

Anoniem zei

Heel vervelend als je je begint te vergissen. Heb ik ook meegemaakt. We waren eens aan zee toen mijn plaid maar niet wilde lukken. ik dacht: ik gooi hem met naaimachine en al in zee!!!! :)x Linda Marchand