woensdag 22 mei 2013

Een leuke ontmoeting....

Gisteren was het weer les lintborduren. Maria en Josè
hadden hun mooie werkjes laten inkaderen. Ik wou nog
foto's maken, maar ben dit vergeten. Dus dames, volgende
keer terug meebrengen aub. Achteraf gezien had ik toch
geen foto's kunnen maken want mijn batterij was leeg.
En toen kwam er een mevrouw binnen, zij keek rustig
rond terwijl de andere dames stilaan vertrokken. Toen
ik eindelijk tijd had voor haar zei ze dat ze blij was me
eens een keertje te ontmoeten. De mevrouw heet Siska
en volgt mijn blog. Ze zei dat ik voor haar een inspiratie
ben. Zulke uitspraken doen altijd deugd, dan weet je ook
weer waarom je blogt. Siska, bedankt voor het compliment!!!
Siska kwam stof halen om iets te maken voor haar kleinkind,
gebaseerd op een knuffel. Dit was zo'n leuke knuffel en ik
vond er direct de gepaste stofjes bij. Ik ben benieuwd naar
het resultaat!!!!
Nu snel mijn spullen bij elkaar nemen en richting Atelier
Salgarollo want Jeanneke komt. Meer daarover morgen.

                               Fijne dag,
                                 Martine

3 reacties:

Lida zei

Jammer van de foto´s, ben wel benieuwd! Fijne dag
Lida

Nanske zei

Lijkt me toch zo leuk te doen...lintborduren.
Veel plezier en een fijne dag nog,groetjes,Nanske...

Nanske zei

Lijkt me toch zo leuk te doen...lintborduren.
Veel plezier en een fijne dag nog,groetjes,Nanske...