zaterdag 16 november 2013

Weekend

Het is weer weekend en wat gaan we dan doen????
Vanmorgen werd ik wakker met dit meneertje dat nogal
wat plaats nodig had.



Ik ben dan maar opgestaan en meneertje slaapt nog altijd.
Na een week ziek zijn, voel ik mij stilletjes aan wat beter.
Ik ben nog niet helemaal 100% in orde, maar het gaat.
Ook al was ik ziek.......ik heb niet stil gezeten. Liggend op 
de bank, kan je ook nog werken. Stil zitten is niet mijn ding.
Spijtig genoeg kan ik niets laten zien want het was allemaal
voor de SSCS en de Kerstruil. Volgende week moet dit allemaal
de deur uit en jullie krijgen het pas te zien na Kerst.
Ik heb wel verder gehaakt aan mijn poncho wrap.



Ik zou hem graag klaar hebben tegen donderdag.
Donderdag begint de Kerstopendeur bij Atelier Salgarollo.



Het wordt heel gezellig. Er zullen op de parking ook tenten
staan. Het beloofd weer gezellig te worden!!! Komen jullie
ook????
Dit weekend werk ik mijn cadeautjes die ik moet opsturen af.
Hopelijk heb ik nog tijd om iets anders te doen, want eerlijk
gezegd.....ik wil nog zoveel doen......waarom heb ik maar 2
handen???? Waarschijnlijk omdat als ik er 4 had, er nog tekort
zou hebben ;-) Jullie kennen dat gevoel waarschijnlijk ook wel. 
Binnen een half uurtje vertrek ik richting Atelier Salgarollo
voor een gezellige voormiddag met de zaterdag dames!!!

                                      Fijn weekend,
                                          Martine



4 reacties:

Chookyblue...... zei

i've been working on secret sewing too..........glad you are feeling better....

Frederika zei

Fijn dat je weer beter voelt.
Wat spannend met al die geheime werkjes nietwaar. Ik heb mijn pakje al ontvangen. Terwijl ik die van mij nog moet posten.
Fijn weekend Frederika

yvonne zei

Gelukkig ben je weer wat op geknapt!!
Het duurde best wel lang....
Nu maar zorgen dat het voor deze winter klaar is .

Liefs yvonne

Anoniem zei

Ik ben heel benieuwd naar de kerstverrassingen, Martine. Ooit wil ik er wel eens aan meedoen maar dan moet je wel eens uitleggen hoe dat werkt he! :) xlinda