zondag 22 maart 2020

Update....

Hier zitten we dan....dat Corona-virus heeft ons goed zitten...
Met ons gaat alles goed. 
Dirk is sinds vrijdag ook thuis, al zeker tot 3 april.
Doordat zijn immuunsysteem nog niet in orde is,
mag hij van de dokter niet gaan werken.
Dus worden nu de klusjes, die al een tijdje uitgesteld worden,
eindelijk gedaan....
Ondertussen heb ik hier ook nog eens iets onafgewerkt
bovengehaald....






Nog 6 blokken te gaan!!!
En als je dan zo een beetje begint te rommelen...
Dan vindt je nog wel meer terug!!!
Zoals...



Kruisjessteek kunnen we dus nog doen...
en...


Een minispeldenkussentje, dat ik nog moet opvullen
en eentje dat ik nog moet maken...


Nog een speldenkussen....tja, je kan er niet
genoeg hebben ;-)


Een omslag voor een agenda, maar ik ga er iets anders
van maken...


Een leuke stitchery...
En over stitchery gesproken....kom ik bij het volgende...
Ondertussen weten velen onder jullie dat je
bij Yvette van Rêve de Quilts om de 
2 maanden een Droomdoosje (Boîtes à rêves) kan kopen.
Er zijn er weer nieuwe!!!
Zoals altijd zit er een leuk patroontje bij...
Ik mocht er al mee aan de slag en hieronder
kunnen jullie het resultaat zien...


De stitchery is getekend door Kristel Salgarollo en zit 
bij in het pakketje.
Verder kunnen jullie er van maken wat jullie zelf willen.
Dit is mijn interpretatie...je kan er eventueel ook een
leuk kussen van maken...
Bij interesse kunnen jullie Yvette contacteren
via mail yvette@revedequilts.be of via messenger...
Zijn jullie met een paar vriendinnen, dan kunnen
jullie eventueel samen bestellen om de 
verzendkosten te delen...
Dus moesten jullie niet weten wat te doen....:-)

Ondertussen sturen wij onder vriendinnen ook
foto's door van waar we mee bezig zijn...


Hilde heeft draadjes ingestopt...


Ann heeft haar draden door haar sjaal geweeft...


Peggy knoopt en quilt...


Ann heeft nog Stonefield blokjes gemaakt...


Chris is wel met 10 dingen bezig...

Ik weet dat Kristel ook met mooie dingen bezig
is, maar dat moeten jullie later maar ontdekken,
als haar nieuwe boek uitkomt...

Wat doen jullie nu we zo beperkt zijn in ons doen en laten???


Tammy vindt het leuk om in een zak
met cotton-batting te kruipen... 


Cannelle vond het leuk om haar dikke lijf in mijn 
kleine poppenwiegje te wringen...

Gisteren was het ook de actie steunkousen voor 
de werelddownsyndroomdag


Ik hoop dat jullie je ook kunnen bezig houden...

Zorg goed voor elkaar en Stay safe!!!
Fijne dag,
Martine 















5 reacties:

Susan zei

It looks like you will make good use of your staying at home time.

Aqur Printing Jakarta zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
arcico weldy zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Nisha nehwal zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
UMJ zei

Thanks for good information