woensdag 15 augustus 2012

Give away gewonnen en verstrooid !!!!!

Toen ik eergisteren op facebook zat, ergerde ik me. Tussen alle berichten 
stond er altijd reclame te flitsen van nogal flamboyante dames met een 
diepe decolleté (lees : pin-ups). Toen ik via FB vroeg of er nog mensen 
dit hadden en wat je eraan kon doen, kreeg ik een reactie van Dorry . 
Zij schreef dat die pin-ups zeiden dat ik op haar blog moest kijken.
Ik dacht dat het een grap was, maar ging toch maar eventjes een
kijkje nemen. Toen begreep ik het.................ik had haar give away
gewonnen!!!!!!!!!!!!! Mr Bingley (haar hond) had mijn naam uitgekozen.
Dus...........krijg ik 1 van de dagen een stoffenpakketje toegestuurd.
Foto geleend van Dorry
Foto geleend van Dorry
Mijn dag begon dus goed en daarna mochten we deze schat gaan
afhalen en kon de dag niet meer stuk!!!!
Athur past zich goed aan en trekt al op avontuur. Hij komt uit
zichzelf bij ons liggen en speelt (lees : bijt en krabt) heel graag
met onze handen. Met dit ventje in mijn gedachten vertrok ik
dus gisteren naar het vrij atelier bij Atelier Salgarollo. Toen ik
er bijna was kwam ik tot de constatatie dat ik wel van alles bij
had van mijn huisjes maar niet datgene dat ik in elkaar moest
naaien. Daar stond ik dan!!!!!!!!!!!!! Er waren gelukkig nieuwe
stofjes binnen en dan ben ik maar begin fantaseren wat ik er 
mee kon maken. Dit heb ik uiteindelijk gekozen en het resultaat
krijgen jullie 1 van de dagen te zien.

Ik zag ook dat ik er weer 2 nieuwe volgers bij heb, welkom en 
bedankt om mijn verhalen te volgen !!!!
Verder wens ik alle Mama's onder ons een fijne moederdag, want 
bij ons in het Antwerpse is het vandaag moederdag!!!

                                    Zonnige en warme groetjes,
                                                 Martine

2 reacties:

Judith zei

Op een door-de-weekse-dag moederdag? Daar heb ik nog nooit van gehoord, wat gek. Niet alle mama's zullen toch vrij zijn op woensdag? Of is dat in Belgie een nationale feestdag? Fijne moederdag in elk geval en geniet van je presentje!

Lida zei

Wat bijzonder om nu moederdag te vieren! Gezellige dag gewenst en gefeliciteerd met je gewonnen lapjes! De nieuwe zijn trouwens ook al zo mooi, geniet er maar van, groetjes
Lida