donderdag 2 augustus 2012

Langzaam

Langzaam kom ik op gang. Gisteren heb ik mij
dus in de tuin gezet met mijn naaispullen.




Lang heb ik niet buiten gezeten want het was veel te warm.
Ik ben al wel beginnen naaien, maar dat krijgen jullie later
te zien. Ik ben eigenlijk nog niet overtuigd of ik het wel
goed vind.
Vandaag wordt mijn grootmoeder 89 jaar. Ik vond dit een
goede gelegenheid om een foto van haar te nemen met mijn
3 zonen.

Ik heb dan nog even een paar andere foto's gemaakt van de
foto's die ik had genomen, een beetje inzoomen en de foto
bijmaken, met het volgende resultaat.
Thibault en zijn Moeke

Alexis en Thibault
Nu ga ik nog wat verder naaien en dan kan ik jullie morgen
misschien al iets laten zien.


                                       Groetjes,
                                          Martine

4 reacties:

Gonny zei

Van Harte Gefeliciteerd met je moeder. Als je de foto ziet zou ik denken dat ze jonger is.....
Een paar knappe zonen heb je :-)

Lida zei

Gefeliciteerd wat een schitterende leeftijd en wat een binken heb je! Erg leuke foto's en ja het was te warm om te naaien! Groetjes
Lida

Ann verstreken zei

Ja ulle moeke ziet er nog ferm goed uit voor hare leeftijd!
En dan drie prachtige zonen! Wat een geluk allemaal!
Dag Martinneke!
Groetjes,
Ann
X

Anoniem zei

Is het nou je moeder of grootmoeder???
Fijn dat je weer terug bent Martine en wat een knappe zonen heb je! Daar zullen wel menig meisje achter aan zitten.
Fijn weekend nog en groetjes van Wilma Oud