vrijdag 22 juni 2012

Rommelen!!!!

Ik heb een halve dag gerommeld in de kasten.
Mijn zus is een tijdje geleden gevallen met de
fiets en heeft een schouderblessure. Ze kan dus
niet veel doen en ziet de muren op zich afkomen.
Ik had haar al 2 boeken gegeven om te lezen en 
nu is het dus tijd voor nieuw leesvoer. Ik lees zelf
heel graag thrillers, dus heb ik enkele boeken voor
haar uitgezocht. Dan kan ze tijdens de vakantie 
ook verder.
De kleren van Thibault moest ik ook dringend nakijken.
Hij is de laatste tijd zo hard gegroeid!!!! Hij meet nu
1m72, als er alweer geen cm bij is!!! De kleding gaat
eerst naar mijn broer, die weet dus wat doen dit weekend
als zijn zonen er zijn. En datgene dat overschiet gaat 
mee naar vrienden in Frankrijk.
4 wasmanden vol!!!! Dat wordt passen dit weekend !!!!
Er zijn nog een hele stapel mooie hemden van mijn zonen,
maar die ga ik bijhouden en er nadien een mooie quilt van
maken, als herinnering.

                                    Groetjes,
                                        Martine

1 reacties:

Lida zei

Lekker aan het ruimen, ja overhemden stof is geweldig in quiltsm lekker soepel! Groetjes
Lida