vrijdag 15 juni 2012

Nieuwe lay-out.

Ik heb mijn blog alvast in een zomers kleedje 
gestoken. Misschien komt de zon dan te voorschijn.
Gisteren werd Thibault 16!!! Hij had geen school en
is dan met mijn echtgenoot en mijn vader gaan
vissen. Ze hadden in totaal 42 gepen (meivis) gevangen.
Thibault vindt het leuk om de vis op te draaien en daarna
te kuisen. Hij had een leuke dag. Vandaag had hij ook
geen school en heeft hij lekker uitgeslapen tot 13 uur.
Ik heb nog verder gewerkt aan het nieuwe quiltje. Het
staat nu helemaal in elkaar, enkel nog een beetje van 
 de stitchery naaien en de top is klaar. Als Kristel volgende
week terug uit Spanje, kan ze beginnen quilten.
Daarnet heb ik nog vlug 2 aardbeien tiramisu's gemaakt 
voor morgenmiddag, er komt een beetje familie voor
de verjaardag van Thibault.
Morgenvoormiddag ga ik eerst de winkel nog open houden
in Westerlo. Dus als ik jullie met iets van dienst kan zijn???
Wij zijn open van 10 uur tot 13 uur.
Vanaf dinsdag staat Kristel weer tot jullie dienst.


                                 Groetjes,
                                      Martine

1 reacties:

Inge zei

Leuk, de nieuwe lay-out van je blog.
Gefeliciteerd met Thibault. Het klinkt als een leuke dag voor de mannen, dat samen vissen.
Werk ze met plezier. Ik zal vandaag niet komen, maar binnenkort wel weer, hoor.

Fijn weekend,
Inge