dinsdag 23 januari 2018

Ijverig bezig....

Vorige week donderdag ging ik met Natascha
naar De Potterije in Lokeren...
Het waren sales en voorstelling van 
het lesprogramma.
Kristel was er ook, zodat je kennis kon maken 
met de mallen, die zij heeft ontworpen in 
samenwerking met Foltvilag
Ik ben vergeten foto's te nemen, dus neem
gerust een kijkje bij Natascha...
Dit was dus winkel nr 7 ;-)

's Avonds ging ik dan weer bloemschikken, met dit
als resultaat!!!


Zaterdag was het dan weer vrij Atelier in Westerlo...
Chris is met verschillende projecten bezig...


Prachtig hè!!!
Maria is aan't borduren en Ann is aan de haak...


Fabienne en de 2 Paula's tekenden een
patroon uit...


Van Myriam ben ik vergeten een foto te maken, maar
die was bloemetjes aan't maken ;-)
En ik???
Ik heb nog geappliceerd....
Dit blok was klaar op de les...


Thuis heb ik het volgende blok nog afgewerkt...


Ik vind ze zo leuk om te maken!!!

Gisteren heb ik op de trein nog verder gewerkt...


Van morgen heb ik 12 spoeltjes opgespoeld, zodat
ik zo dadelijk achter de naaimachine
plaats kan nemen...



En nu ga ik snel met mijn naaimachine aan de slag!!!

Fijne Dag,
Martine 












5 reacties:

Ineke zei

Wat leuk om weer een quiltwinkel te bezoeken. Mooi project, waar je mee bezig bent.
Groetjes

Annelies zei

Wat een mooie blokken !

Atelier Ullizee zei

Bedankt om de Quilt Country mee te brengen.
Je bloemstuk is héél mooi geworden, lekker veel kleur nu het buiten zo grijs en miserie is...

KijkDaarIs zei

Wat een gezelligheid en wat een leuke dingen....
En als je nog een tijdschrift hebt ..lijkt me leuk !!
Fijne avond

Annie Kingma zei

Prachtige blokken
Groetnis Annie