zondag 7 januari 2018

Dit weekend....


Gisteren ging ik met Kristel naar
The Log Cabin, waar Kristel een demonstratie
gaf met haar mallen.
Het was gezellig, zeker in zo'n mooie winkel.
Voor wie er nog nooit is geweest, een echte aanrader!!!
Natuurlijk ging ik niet met lege handen naar huis...
Een prachtig boek....


Leuke stofjes....


En dan nog een paar leuke spulletjes
van de uitverkoop...



Vandaag reed ik dan met DH richting Brielle...
Het was namelijk de opening van
DH werkte nog vlug enkele dingetjes af
hier thuis en toen gingen we op pad...
Er eventjes tussenuit voor een paar uurtjes...
Dat mocht wel na al dat geschilder en geklus
van de laatste 2 weken...
Na een ritje van een dik uurtje kwamen we aan
in Brielle...


Al snel vonden we een parkeerplaats en gingen
we op zoek naar 
House of Quilts!!!
Gelukkig moesten we niet ver lopen....



Janine stond te stralen in haar winkel, met
goed recht, want het is een prachtige
zaak!!!



Het was er heel druk, want iedereen wou natuurlijk
wel eens zien hoe leuk en mooi de 
winkel is...



Prachtig werk geleverd op zo'n korte tijd!!!
Mijn felicitaties voor de harde werkers!!!
Natuurlijk was Willy er ook...
Ik liep de winkel verder in en daar zag ik
Anja, ook een Nederlandse quiltster, die ik
goed ken...



Ook Gert van Raalten was er...
Ik had hem al wel vaak gezien op beurzen, maar
nog nooit gesproken...
Hij bleek mij te kennen :-)
Tja, blogs en social media!!!!
Leuk om hem tegen te komen en kennis te maken.


En ik hoor jullie al denken.....heeft ze iets gekocht???
Wat denken jullie???
Zou ik....of zou ik niet.....
Natuurlijk!!!


Valt nog mee hè!!!

Dus lieve quiltsters en quilters er is weer
een leuke winkel bij die jullie op
je lijstje kunnen zetten,
om te bezoeken!!!
Ik heb er alvast in de 1ste week van het jaar
2 bezocht!!!
Morgen volgt de 3de, maar dat is voor te werken ;-)
Ja, morgen neem ik weer de trein richting
Luik, naar Rêve de quilts.

Janine....nogmaals gefeliciteerd!!!!
En veel succes!!!

Grtjs,
Martine 















8 reacties:

Peggy zei

Martine, weer een leuk verslag! Ik heb nu misschien toch wat spijt dat ik zelf niet geweest ben. Maar je foto's maken veel goed! Groetjes😚

Lida zei

Inderdaad een heel leuke winkel en zo gezellig ingericht! Leuk dat je zulke leuke dagen hebt gehad! Ook voor morgen weer een fijne dag gewenst! Groetjes
Lida

Janine zei

Dank je wel Martine, ik vond het fijn om je te zien.

BezigeBijMirjam zei

De winkel van Janine ziet er zeker gezellig uit op al jouw mooie foto's. Toch ook eens snel een ritje naar Brielle maken. Leuke aankopen, zowel in Duitsland als in Brielle.🤗

Michelle Ridgway zei

What beautiful quilt stores and I love your special purchases xx

Anthea zei

Beautiful new book Martine... and what a lovely shop!

Ineke zei

Leuk dat je ook naar Brielle bent geweest. Mooie aankopen heb je gedaan!

sanpiseth40 zei

Your blog was absolutely fantastic!
Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
หนังเกาหลี