donderdag 17 augustus 2017

Nog eventjes bijkletsen....

Vorige week dinsdag kwamen de Dolle Dinsdag dames
bij mij thuis om mijn bijna 50ste 
verjaardag te vieren.


Ik had verschillende quiches gemaakt.


Het was een gezellige namiddag en ik 
kreeg mooie cadeautjes.


Hilde en Anita hadden hun bloemenquilt bij....


Deze is van Anita


Deze is van Hilde


En dit is de mijne...
We zullen nog veel mogen appliceren!!!!

Ik had nog een Bernadette-vest gebreid.
Ze was heel mooi, maar te groot...dus....


Binnenkort zal ik er maar eens terug aan beginnen ;-)
Maar nu ben ik met deze mooie stofjes bezig...


Blue sky van Edyta Sitar.
Ik ben bezig met een eigen ontwerp en de top
is bijna klaar!!!

Verder kocht ik nog 2 nieuwe boeken...


Mijn handen jeuken om aan de slag te gaan met mijn
blauwe stofjes en dit prachtige nieuwe
boek van Natalie Bird!!!


En dan nog dit mooie boek met kleine quilts
van Jo Morton...

Verder heb ik nog een borduurpakket besteld bij 
Facile Cécile,
dit ligt ook nog op de te doen stapel ;-)



Wat had ik nog graag besteld?????
TIJD !!!!
Maar waar zou ik dat kunnen bestellen????
Als we wisten waar, zou het waarschijnlijk 
uitverkocht zijn :-)

Nu ga ik nog wat verder appliceren.

Grtjs,
Martine 
















1 reacties:

Unknown zei

Hoi Martine! Ja, handwerktijd willen we precies allemaal wel kopen! De bloemetjesquits worden wel heel erg mooi! 't Lijkt me ook een quilt waar veel "tijd" in kruipt:)
Fijn dat je je verjaardag al één keertje hebt kunnen vieren en zo veel leuke cadeautjes kreeg en met je (misschien inmiddels al lange) to-do list zul je je ook in het komende levensjaar niet vervelen!!! Geniet van alles, groetjes, Martine
P.s. ik ben al erg benieuwd naar je eigen ontwerp!!!