woensdag 23 augustus 2017

Leuke dagen....



Zaterdag was het weer quiltcafé.
                             Eerst kregen de dames een workshop...




Na het middag eten, was er een show and tell...






Daarna had Kristel nog voor taart gezorgd,
want de dag erna werd ik 50!!!


Het was een fijne dag!!!

Zondag werd ik dan 50!!!!
Ik werd in de bloemetjes gezet en kreeg
veel verjaardagswensen :-)


's Avonds gingen we lekker eten.




Een leuke afsluiter van een fijn weekend!!!

Fijne dag,
Martine 




6 reacties:

Annie Kingma zei

Nog Hartelijke Gelukwensen, voor je verjaardag.
Mooie foto's van de bee. En ook je gezin.
Groetnis Annie

Ineke zei

Van harte gefeliciteerd en wat een mooie foto's van je gezin. Een rijkdom!

BezigeBijMirjam zei

Nog van harte gefeliciteerd Martine! Je hebt het goed gevierd. Eerder al met quiltvriendinnen. En nu zag ik weer een verrukkelijke taart en gezellig met jouw mannen uit eten. Heerlijk genieten!

Sonja♥ zei

Joyeux anniversaire, Martine!!!!!!!
Tu peux être trèèèèès fière de tes hommes, quelle belle famille vous formez :-)
kiss kiss

wilma oud zei

Wat heb je een pracht gezin. Gefeliciteerd had ik je al. Je ziet er nog steeds geweldig uit. Leuk om weer foto's van het quiltcafe te zien. Groetjes Wilma

Unknown zei

Hallo Martine, nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie foto's van jou en je
mannen!!! Fijn dat je zo genoten hebt! Nu kun je er ook hopelijk nog lang van nagenieten!
Groetjes, Martine